Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از تدوین نقشه جامع استانی احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران خبر داد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، خلیل صالحی پیش از ظهر امروز در همایش دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها  و شورای دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های غیردولتی امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر  مخلصانه در مسیر آرمان امام و شهدا گام بر می‌دارند که برنامه امروز جهت تببین و تشریح برنامه‌های سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین اولویت‌های برنامه ستاد امسال بحث  مطالبه‌گری اجتماعی است که این موضوع اهمیت داشت و در ستاد کشور معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری تشکیل شد. از مسئولان و مدیران تا خواسته‌های به‌حق و قانونی جامعه از حاکمیت داشت باشند.

صالحی گفت: مقام معظم رهبری نیز از برخی ادارات گله‌مند بودند که چرا در این زمینه برخی دستگاه‌های دولتی طبق قانون وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند و در نتیجه پیگیری و نظارت بر انجام وظایف مصوب در راستای مسئولیت ادارات در این راستا است.

‌‌«امر به معروف و نهی از منکر» تنها راه مقابله با انحرافات قدرت‌های استکباری استامام جمعه همدان: ستاد امر به معروف موضوع تخریب دامنه الوند به عنوان یک مطالبه عمومی را پیگیری کنداصفهان| همه مسئولان مسئول امر به معروف هستند؛ برنامه اجرایی دانشگاه‌ها برای گسترش حجاب و عفاف تدوین می‌شود

وی با اشاره به اهمیت  عفاف و حجاب در ادارات و سازمان‌های خصوصی گفت: در این زمینه نیز نظارت‌ها به‌صورت ویژه انجام می‌شود تا ارزش‌های انسانی و دینی به درستی در جامعه حفظ شود.

 امیری قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اهمیت این دو فریضه مهم گفت: تمرکز بر اصحاب رسانه در جهت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های اجتماعی از رویکردهای مهم ستاد است که  نقشه جامع استانی با 14 کارگروه با حضور فرهیختگان و نخبگان تشکیل شد.

وی افزود: ایجاد ارتباط موثر با بدنه مردمی، نهادهای انقلابی و دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط  در راستای اولویت بخشی به فریضتین، تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد و توسعه نظام پایش ارزیابی و اثرسنجی برخی از برنامه‌های امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران است.

معاون اجتماعی سپاه کربلای مازندران گفت: در قرآن کریم  و احادیث مختلف به این دو فریضه مهم اشاره شد و بدانیم انجام امربه معروف و نهی از منکر برای رفع تکلیف نیست بلکه انجام و اجرای آن پیامد دارد.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد افزود: اجرای اصولی این دو فریضه مهم موجب امنیت، بهبود مسائل اقتصادی و آرامش و همچنین زمینه تکامل انسان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ 682/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر مازندران ستاد امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هدف استمرار ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر در سطح دانشگاه، در ایام تعطیلات نوروزی اقدامات گسترده‌ای به صورت شبانه روزی در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های مراقبت مرزی برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی انجام شده است.

دکتر زهرا نهبندانی افزود: از ابتدای  شروع برنامه سلامت نوروزی هزار و ۱۵۷ مورد نمونه گیری از بیماری‌های قابل گزارش انجام و هزار و ۴۱۲ نفر مشکوک به بیماری‌های واگیر شناسایی شده، همچنین  ۷ مورد طغیان منتقله از آب و غذا شناسایی و کنترل شده  است.

وی گفت: در این مدت هزار و ۲۵۶ مورد حیوان گزیدگی گزارش و ۳ هزار و ۱۳۲ نفر در مراکز پیشگیری و درمان هاری علیه این بیماری واکسینه شده اند

رئیس گروه بیماری‌های غیر واگیر معاونت بهداشت دانشگاه افزود: پایگاه‌های بهداشتی مراقبت مرزی برای جلوگیری ازشیوع بیماری‌های واگیر و طغیان احتمالی در این ایام ازطریق نظام مراقبت سندرومیک بصورت ویژه فعال بوده و در این مدت تعداد ۹۴ هزار و ۸۹۳ نفر از مسافران به کشور در این پایگاه‌ها تحت مراقبت سندرومیک قرار گرفته اند

دکتر نهبندانی گفت: ۱۲ هزار و ۲۹۳ مورد واکسیناسیون فلج اطفال  هم در پایگاه‌های مراقبت مرزی دوغارون و فرودگاه شهید هاشمی نژاد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • همه دستگاه‌های برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر پای کار باشند
  • آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شوند
  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • طرح جامع هدایت آب‌های سطحی شاهرود تدوین شد
  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • رتبه سوم مازندران در سالمندی
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود