Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@07:48:59 GMT

زمان افتتاح پروژه پل قدس اردبیل مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۸۱۷

زمان افتتاح پروژه پل قدس اردبیل مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، اکبر بهنامجو با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای پروژه پل قدس اردبیل اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: با تخصیص این اعتبار و منابع شهرداری، پل قدس تا پایان امسال تکمیل و آماده افتتاح خواهد شد. ‌وی در مورد چهار خطه محور اردبیل – سرچم نیز خاطرنشان کرد: ۲۵ کیلومتر از این مسیر امسال عملیاتی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای چهار بانده کردن محور اردبیل- سرچم‌

استاندار اردبیل بابیان اینکه از محل ماده ۵۶ و با نظر مساعد رئیس سازمان برنامه‌وبودجه ۲۰۰ میلیارد تومان به چهار خطه اردبیل – سرچم اختصاص می‌یابد، گفت: قرار است از سمت سه‌راهی سرچم به اردبیل عملیات چهار خطه شروع شود تا شاهد سرعت گرفتن اجرای این بزرگراه در محور اصلی اتصال استان به مرکز کشور باشیم.

46

بهنامجو به سفر روز گذشته نوبخت به اردبیل و بازدید از ایستگاه راه‌آهن اشاره کرد و افزود: ایستگاه راه‌آهن اردبیل در چند جبهه کاری در حال تکمیل است و با قول مساعد معاون رئیس‌جمهور راه‌آهن اردبیل هیچ مشکل اعتباری در سال جاری نخواهد داشت.

وی بیان کرد: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار امسال راه‌آهن به‌صورت ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد تا در کنار ریل‌گذاری از هر دو سمت این پروژه در نیمه اول سال آینده افتتاح شود.

کد خبر 1397941

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل جدید وریا غفوری مشخص شد

کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روز‌ها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # وریا غفوری ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه