Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@13:26:31 GMT

طرز تهیه آسان سیر ترشی در خانه

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۹۵۰

طرز تهیه آسان سیر ترشی در خانه

سیر ترشی از محبوب‌ترین ترشی‌ها بین ایرانی‌هاست که هم درست‌کردن آن راحت است و هم سختی زیادی ندارد فقط هرچه بیشتر بماند محبوبیت بیشتری دارد.

    مواد لازم: سیر خشک: نیم کیلو سرکه سیب ارگانیک: به مقدار لازم نمک: به مقدار لازم

  طرز تهیه:

۱. برای درست کردن سیر ترشی خانگی و سالم ابتدا پوست‌های روی سیرها را جدا می‌کنیم؛ به طوری که حبههای آن از هم جدا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت چوبی بالای سیر هم به دلخواه اگر بخواهید از سرش ببرید و اگر نه که زیاد تاثیری در طمع و مزه ندارد. از سیرهای که بخشی از آن کپک زده و خراب است استفاده نکنید. سیرها را در داخل شیشه‌ها چیده و سعی کنید فضای خالی در ظرفتان باقی نماند. کمی نمک روی سیرها ریخته و سپس سرکه سیب را به آن اضافه می‌کنیم تا جایی که سرکه روی سیرها را بگیرد سرکه می‌ریزیم. در چند روز اول بهتر است در آن را در چند روز اول نیمه باز بگذارید تا سیر و سرکه از جوش و خروش بیفتد و بعد به آن دوباره سرکه اضافه کرده و درب آنرا محکم ببندید. زود ترین زمانی که میتوانید سیر ترشی خود را مصرف کنید حداقل ۶ ماه است زودتر از آن این ترشی قابل خوردن نیست. زمان رسیدن واقعی آن ۷ سال است که می‌توان بعد از ۳ یا ۴ سال هم آن را خورد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیر ترشی طرز تهیه ترشی سبک زندگی پارسی خبر سیر سیر ترشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور گیمینگ جدید Asus چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد مانیتور گیمینگ Asus ROG Strix XG27USC از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد و گواهی DisplayHDR 400 را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Asus به تازگی از آخرین مانیتور گیمینگ خود به نام ROG Strix XG27USC رونمایی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۲۷ اینچی 4K IPS است که ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد؛ همچنین، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد و از فناوری‌های ELMB Sync و G-Sync پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ Asus ROG Strix XG27USC گواهی DisplayHDR 400 را دریافت کرده است و از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد، قابلیت Dynamic Shadow Boost این محصول به روشن کردن نواحی تاریک در بازی‌ها کمک می‌کند، بدون اینکه بر قسمت‌های روشن‌تر تأثیر زیادی بگذارد.

پایه مانیتور گیمینگ جدید Asus به گونه‌ای طراحی شده است که فضای کمتری اشغال می‌کند، یک شیار نیز برای قرار دادن گوشی روی آن تعبیه شده است که دسترسی آسان به پورت USB-C مانیتور را آسان‌تر می‌کند، این پورت به همراه اتصالات HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 و همچنین جک هدفون ارائه می‌شود.

قیمت مانیتور گیمینگ Asus ROG Strix XG27USC تقریباً ۴۴۹ دلار ارزیابی شده است، البته زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 739241

دیگر خبرها

  • محققان: سرکه سیب در سه ماه بین ۶ تا ۸ کیلوگرم از وزن شما را کم می‌کند
  • پرورش مرغ گوشتی در خانه آسان شد!
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • ٨ کیلو کاهش وزن با خوردن روزانه این نوع سرکه
  • کاهش فوری تب در منزل
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)
  • مانیتور گیمینگ جدید Asus چه مشخصاتی دارد؟