Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:03:41 GMT

از کسب و کارهای اینترنتی در قزوین حمایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۲۸۷

از کسب و کارهای اینترنتی در قزوین حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد رستمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای در چهارمین جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان در این حوزه به منظور هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاه‌های دولتی جهت ارائه خدمات بهتر و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی استان تشکیل شد، بیان کرد: یکی از وظایف این کارگروه بسترسازی و برنامه‌ریزی جهت گسترش کسب و کارهای نوپای استان در فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: در حال حاضر اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی وظیفه صدور مجوز، نظارت و رسیدگی به شکایات به فعالیت‌های تجاری در بستر فضای مجازی را عهده دار می باشد که البته به علت گستردگی فضای مجازی و تمرکز اتحادیه مذکور در مرکز، انتقادهایی در خصوص ناکافی بودن نظارت ها، مشکل بودن طرح شکایات مصرف کنندگان و طولانی بودن فرآیند پاسخگویی مطرح شده است.
معاون فرهنگی و رسانه ای  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیک که می تواند باعث اطمینان خاطر کاربران خدمات الکترونیکی شود، نماد اعتماد الکترونیکی است؛ لذا  کسب و کارهایی که دارای این نماد هستند شناسایی شده و دارای مکان فعالیت مشخص می باشند که در صورت بروز هرگونه اشکالی قابل پیگیری بوده و محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران تضمین شده است.
رستمی در پایان اظهار کرد: اعضای کارگروه استانی می توانند با به اشتراک گذاشتن داده ها، بانک فعالین استان در زمینه های کسب و کارهای اینترنتی را ایجاد نمایند و با تعریف ساز و کار روشن و مشخص، متقاضیان را در دریافت خدمات و حمایت‌های دولتی یاری کنند.
این مقام مسئول افزود: پرداخت تسهیلات بانکی، برخورداری از تسهیلات ایجاد شده در زمینه بیمه، سرعت دریافت مجوز و حمایت از کسب و کارهای مجاز از جمله تسهیلاتی است که با این تعاملات قابل اجرا می‌باشد.

48

کد خبر 1397965

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین کسب و کارهای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد

بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجدداً از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، عصر امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745898

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی