Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@16:50:40 GMT

سفیر واشنگتن درباره شهروند ایرانی دروغ می گوید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۵۸۴

سفیر واشنگتن درباره شهروند ایرانی دروغ می گوید

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس در حساب کاربری خود در توئیتر اظهارنظر مداخله جویانه سفیر آمریکا را بی‌شرمانه خواند.

وی در توئیتی نوشت: سفیر آمریکا در انگلیس که هم‌وطنانش با سردادن شعار «سیاهان مهم هستند» به طرز بی‌رحمانه‌ای در داخل آمریکا سرکوب می‌شوند، باید از خود شرم کند که درباره بازداشت شهروند ایرانی دروغ می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران در انگلیس افزود: آیا او از پنجره‌، ده‌ها هزار شهروند لندن را که از آمریکا می‌خواهند خشونت علیه افراد بیگناه را پایان دهد و به حقوق بشر احترام بگذارد نمی‌بیند؟

گفتنی است، «وودی جانسون» سفیر آمریکا در انگلیس در توئیتی با بازنشر ویدئویی از برایان هوک مسئول گروه اقدام ایران وزارت خارجه ایالات متحده در توئیتر خود، نسبت به بازداشت برخی افرادی که به دلیل مسائل امنیتی دستگیر شده‌اند، به دروغ پردازی مبادرت کرده بود.

کد خبر 4946386 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا برایان هوک حمید بعیدی نژاد مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت مجلس خبرگزاری مهر شورای نگهبان اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 «جک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

او گفت که این تحریم‌ها برنامه موشکی و پهپادی و سازمان‌ها و نهاد‌هایی که از سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران پشتیبانی می‌کنند را در بر خواهد گرفت و واشنگتن انتظار دارد تا متحدانش نیز از این اقدام آمریکا پیروی کنند.

سالیوان افزود: «به توسعه پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه برای مقابله و سرکوب توانایی موشکی و پهپادی ایران ادامه خواهیم داد».

 «جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز روز گذشته (سه شنبه) گفت که واشنگتن قصد دارد طی روز‌های آینده در واکنش به حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تحریم‌های جدیدی را علیه صادرات نفت ایران اعمال کند.

پیش از این روزنامه واشنگتن‌پست نیز نوشته بود که آمریکا در واکنش به حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی، در حال آماده کردن بسته تحریم‌های جدید علیه تهران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است