Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:51:47 GMT

آتش‌نشانان اراکی به لباس‌های ویژه ملبس شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۶۵۸

آتش‌نشانان اراکی به لباس‌های ویژه ملبس شدند

طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان از لباس‌های استاندارد ویژه آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اراک لباس‌های استاندارد   آتش‌نشانی ویژه آتش‌نشانان اراک رونمایی شد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در این مراسم گفت: لباس‌‌های آتش‌نشانان اراکی مربوط به 12 سال پیش بود که هم اکنون به دلیل فرسوده شدن کارایی خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسعود آقازیاتی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تامین تجهیزات و امکانات برای حفظ جان آتش‌نشانان به روز رسانی لباس‌های آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا خرید 160 دست لباس عملیاتی شد.

وی گفت: این لباس‌ها متشکل از کاپشن و شلوار و هود صورت برای مقابله با آتش‌های گسترده  است که با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری اراک خریداری شده است.

آقازیارتی  از کمبود 100 دست لباس خبر داد و بیان داشت: با توجه به جذب نیروهای جدید این نیروها فاقد لباس خواهند بود که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اراک عمر مفید این لباس‌‌ها را ۱۰ سال برشمرد و ادامه داد: امیدواریم با مساعدت مسوولان کمبودهای موجود در این بخش برطرف شود.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس سازمان آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی با هم روبرو خواهند شد و یکی از مهمترین بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند که پرسپولیس با روحیه ای عالی به مصاف تیم اراکی می رود، اما اراکی ها روحیه مساعدی برای بازی با پرسپولیس ندارند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی 8 برد و یک مساوی داشته و آخرین باخت آن ها برابر همین تیم آلومینیوم اراک بود. اما اراکی ها در 3 بازی اخیر خود موفق شده اند تنها یک تساوی بگیرند و در 2 بازی دیگر برابر تیمهای استقلال تهران در خانه و ذوب آهن در اصفهان بازنده شده اند.

اراکی ها در این 3 بازی، یک گل زده و 4 گل خورده دارند. آن ها به مصاف تیمی خواهند رفت که در 3 بازی اخیر خود 3 برد، 5 گل زده و صفر گل خورده دارد. آلومینیوم اراک در 3 هفته اخیر 8 امتیاز کمتر، 4 گل زده کمتر و 4 گل خورده بیشتر نسبت به تیم پرسپولیس داشته است.

بازی روز جمعه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی، تقابل قهرمان سال گذشته لیگ برتر با تیمی است که در 4 فصل اخیر، عملکردی درخشان با 4 برد در 9 بازی برابر تیم پرسپولیس داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • اراکی‌ها دوباره صورتی پوشیدند!(عکس)