Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدتقی سهرابی افزود: کارشناس برنامه درصدد توضیح این مطلب بوده که مشروبات الکلی که با برندهای خاص در بازار به فروش می‌رسد و معمولا بیشتر در دسترس مردم است قابل اعتماد نیست.

پخش کلیپی از یکی از برنامه‌های صداوسیمای استان فارس که در آن کارشناس درخصوص انواع مشروبات الکلی توضیح می‌دهد از زمان انتشار محل بحث شد و بسیاری درباره درستی یا نادرستی پخش این موارد در شبکه‌های اجتماعی اظهارنظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شیوع بیماری کرونا، بسیاری از افراد با پندار خواص ضدعفونی‌کننده الکل به مصرف مشروبات الکلی روی آوردند.

این آمار در استان فارس شایان توجه و نگران‌کننده بوده است. با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده و هشدارهایی که در مورد خطر مصرف الکل صنعتی داده شد، مسمومیت‌های الکلی کاهش یافت؛ همچنین نیروی انتظامی طی عملیات‌هایی با تولید و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی و دست‌ساز برخورد کرد.

کد خبر 520329 برچسب‌ها استان‌ فارس كرونا در ايران تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس كرونا در ايران تلویزیون صدا و سیما مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وضبط ۲۵۰ لیتر الکل بدون مجوزدر تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:ارزش الکل های کشف شده از خودرویک میلیارد ریال است.

دکتر شیما نصراله‌الحسینی گفت: این خودرو که فاقد بارنامه و فاکتور خرید معتبر بوده و از کاشمر به‌سمت مشهد در حرکت بود با هوشیاری پرسنل ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه متوقف و الکل‌ها برای کارشناسی به مدیریت غذا و دارو ارسال شد.

وی افزود: هرگونه حمل‌ونقل و جابه‌جایی  الکل باید با صدور حواله از سازمان غذا و دارو باشد که این محموله فاقد مجوز‌های لازم برای حمل بوده و فرد متخلف به مقام محترم قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۶ غذای ناسالم که کبد شما را نابود می‌کند
  • کشف وضبط ۲۵۰ لیتر الکل بدون مجوزدر تربت حیدریه
  • توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود
  • زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود
  • مخاطب میلیونی تلوبیون
  • تعمیر کنترل تلویزیون با الکل و ورق قرص (فیلم)
  • پژوهش در خدمت تحول
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات
  • چرا باید اینقدر پول مملکت آسیب پذیر باشد؟