Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داریوش باقرجوان در گفتگوی اینترنتی با شبکه خبر با اشاره به جزئیات پرداخت تسهیلات 6 میلیون تومانی به رانندگان ناوگان مسافربری برون شهری اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بسته‌های حمایتی برای 113 هزار و 51 نفر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: پس از ارائه بسته حمایتی یک میلیون تومانی به تمام یارانه بگیران در مرحله اول، بسته حمایتی یک میلیون تومانی دیگری برای  بعضی از اقشار که کاپیتان‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر جزء آن بودند، ارائه شد و هم اکنون شاهد ارائه تسهیلات شش میلیون تومانی مختص رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر برون شهری هستیم. باقرجوان بیان داشت: رانندگان ناوگان مسافربری برون شهری متقاضی تسهیلات شش میلیون تومانی می‌توانند در «سامانه کارا» اطلاعات خود را ثبت کرده و پس از آن که شرایط آن‌ها از سوی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها به تایید رسید،‌‌ بانک عامل برای اخذ تسهیلات به واجدان شرایط معرفی می‌شود.  مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر با بیان این که «اولویت دریافت تسهیلات با رانندگان فعال و دارای کارت هوشمند فعال است»، گفت: این تسهیلات با سود بانکی 12درصد و 24 ماهه  شامل چهار ماه دوره تنفس و 20 ماه فرصت باز پرداخت است که مهلت آن از مهر ماه شروع می شود.  وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای پرداخت تسهیلات بانکی ۱۲ میلیون تومانی به کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل خبر داد. 

باقرجوان خاطرنشان کرد: تمامی شیوه نامه ستاد مدیریت کرونا در حوزه حمل‌ونقل مسافر از سوی شرکت‌ها و رانندگان در حال انجام است و نظارت مستمر برروی مراحل رعایت پروتکل‌ها صورت می‌گیرد.​

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیون تومانی رانندگان ناوگان حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از افزایش نزدیک به ۳۱ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌ اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد.

وی افزود: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل چهار هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و چهار هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

دست‌نشان در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطرنشان کرد: در مدت زمان ذکر شده،، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و ۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 745266

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • ◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور