Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@07:24:09 GMT

واکنش آقای گل لیگ به پیشنهاد پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۵۳۶۳

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شهریار مغانلو در مورد مصدومیتش در بازی تدارکاتی دیروز پیکان و اینکه گفته می‌شود شاید بازی برابر پرسپولیس را از دست بدهد، گفت:

خوشبختانه مصدومیتم جدی نیست. یک ضربه به روی پایم برخورد کرد، ولی مشکل خاصی وجود ندارد و می‌توانم تمرین و بازی کنم. طبیعتاً برای بازی با پرسپولیس هم مشکل ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در لیگ برتر می‌ماند؟»، خاطر نشان کرد:

ما کار سختی داریم و باید تلاش کنیم تا امتیازهای لازم را به دست بیاوریم. البته اعتقاد من این است که با تلاش بازیکنان و کادر فنی قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم.

 

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان که یک فصل دیگر با خودروسازان قرارداد دارد، در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به پرسپولیس برود، تصریح کرد:

من دوست ندارم از حالا در مورد فصل آینده حرف بزنم و تمام تمرکزم روی موفقیت پیکان است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهریار مغانلو بازیکن ورزشی یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی

استقلال در لیگ برتر 50 امتیاز گرفته است. این در حالی است که پرسپولیس 49 امتیاز در لیگ گرفته اما در فصل جاری، پرسولیس در مجموع لیگ برتر و جام حذفی بهتر از استقلال کار کرده است.

به گزارش طرفداری، از زمانی که پرسپولیس تحول خود در مسابقات داخلی را آغاز کرده، این تیم توانسته در 8 بازی صاحب 7 برد و یک مساوی شود. از هفته شانزدهم لیگ برتر به بعد، پرسپولیس 6 برد و یک مساوی در 7 بازی لیگ و یک برد در مسابقات جام حذفی به دست آورده است.

پرسپولیس در این مدت حتی از استقلال امتیازگیر سال جدید هم بالاتر قرار گرفته است. در این 8 هفته و در مدت زمان حدودی 2 ماه، تیم استقلال در 8 بازی خود صاحب 5 برد، 2 مساوی و یک باخت شده است. از هفته شانزدهم لیگ برتر به بعد، پرسپولیس تنها برابر استقلال مساوی کرده و امتیاز از دست داده اما استقلال به جز مساوی برابر پرسپولیس، در لیگ برتر برابر مس رفسنجان 2-2 کرده و برابر همین تیم در جام حذفی با نتیجه 2-0 بازنده شده است. به عبارتی پرسپولیس در 8 بازی اخیر خود 22 امتیاز گرفته در حالی که استقلال در مدت زمان مشابه 17 امتیاز به دست آورده است.

در مجموع، عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به این شکل بوده است:

استقلال در لیگ برتر: 23 بازی و 50 امتیاز، 31 گل زده و 12 گل خورده، تفاضل 19 پرسپولیس در لیگ برتر: 23 بازی و 49 امتیاز، 30 گل زده و 13 گل خورده، تفاضل 17 استقلال در لیگ برتر و جام حذفی: 24 بازی و 50 امتیاز، 31 گل زده و 14 گل خورده، تفاضل 17 پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی: 24 بازی و 52 امتیاز، 33 گل زده و 13 گل خورده، تفاضل 20

بر این اساس باید گفت در مجموع مسابقات رسمی داخلی در فصل 1403-1402، تیم پرسپولیس 2 امتیاز بیشتر از استقلال گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال