Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:37:11 GMT

تدوین کتاب شهدای ۷تیر در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۵۳۷۲

تدوین کتاب شهدای ۷تیر در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران گفت: کتاب شهدای هفت تیر استان مازندران تدوین شد که در این کتاب به چهار تن از شهدای قوه قضاییه مازندران عمادالدین کریمی، ناطق نوری، عبدالحسین اکبری و عبدالوهاب قاسمی پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی ظهر امروز در جلسه چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، اظهار کرد: این جلسه با محوریت نقش اصناف و بازاران در دفاع مقدس و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و نقش قوه قضاییه در دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی، هشت سال به طول انجامید، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث انتقال فرهنگ و مفاهیم دفاع مقدس از حین جنگ و بعد از آن آغاز بکار کردیم و همچنان ادامه دارد، فرهنگ دفاع مقدس ریشه در تابلوی زیبای عاشورا دارد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  تصریح کرد: اگر در حول این فرهنگ بمانیم و قوی باشیم هم در جبهه مقاومت و هم در جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره پیروز میدان خواهیم بود چرا که همچنان در حال دفاع هستیم و این راه ادامه دارد.

این مسؤول به اهمیت عدد ۴۰ در ادبیات و فرهنگ دینی و اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: امسال طبق ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به ریاست استاندار و دبیری این اداره کل تشکیل دادیم.

ملکی  یادآور شد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک فرهنگ است و باید به نسل جوان منتقل شود، در این راستا با توجه به وضعیت کرونایی، برنامه‌هایی را در سطح فضای مجازی و رسانه‌ها برنامه‌ریزی و پیش بینی کردیم که در قالب ۴۲ هفته‌شمار به کمیته‌های هفده‌گانه ابلاغ شد.

وی ابراز کرد: برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس را در سطح استان از جمله برنامه‌های این هفته است، تبلیغات در سطح وسیع با موضوع دفاع مقدس باید داشته باشیم که با همکاری شهرداری‌های استان یک بیلبرد از هر شهرستان به این اداره کل اختصاص یافته تا بتوانیم کار تبلیغات استانی انجام دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به در پیش بودن دو هفته مناسبت اصناف و بازاریان و کمک‌های مردمی و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و با بیان اینکه بازار نقش ویژه‌ای در پشتیبانی جنگ داشت، گفت: برنامه‌های این دو هفته با پیوست دفاع مقدس در سطح استان برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه تدوین کتاب نقش اصناف و بازاریان مازندران در دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت، از تدوین کتاب نقش قوه قضاییه در دفاع مقدس خبر داد و افزود: همچنین تدوین کتاب نقش سازمان تبلیغات اسلامی در دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در این حوزه‌ها نیز به صورت عملکردی آثار فاخری را منتشر کنیم.

ملکی همچنین از تدوین کتاب شهدای هفت تیر استان مازندران خبر داد و گفت: در این کتاب به چهار تن از شهدای قوه قضاییه استان مازندران عمادالدین کریمی، ناطق نوری، عبدالحسین اکبری و عبدالوهاب قاسمی پرداخته خواهد شد.

به گزارش فارس؛ کمک مؤمنانه به زندانیان مُعسِر استان، برگزاری مسابقه با موضوع حقوق بشر آمریکایی در فضایی مجازی، تجلیل از شهدای اصناف و قوه قضاییه، مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در فضای مجازی، تهیه مستند شهید صدالدین صدر، بزرگداشت مقام شهید بهشتی، برپایی نمایشگاه با موضوع حقق بشر آمریکایی و همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از جمله برنامه‌های این دو هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بشر آمریکایی دفاع مقدس دفاع مقدس قوه قضاییه تدوین کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر