Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه قوچان گفت : یکی از اقدامات سپاه همگام با سایر دستگاه‌های خدمت رسان همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، کاهش درد و رنج‌های اقشار کم درآمد جامعه و محرومیت‌زدایی است که در سال‌های اخیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به‌خوبی در این زمینه فعال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پارسال نیز ۶۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی قوچان به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه قوچان ادامه داد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در موارد مختلف همچون توزیع نوشت افزار و سبد‌های معیشتی خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه قوچان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از مباحث مهم مورد تاکید در اسلام ازدواج است گفت: از نظر اسلام ازدواج در جهت سالم‌سازی جامعه است و جامعه به این سالم‌سازی نیاز دارد.

او افزود: سالم‌سازی جامعه با امر ازدواج، زندگی خوب و کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد را به ارمغان می‌آورد و زوجین را در مراودات از چالش‌ها باز می‌دارد. بیشتر بخوانید: ۵۸ نو عروس به کمک سپاه راهی خانه بخت شدند امام جمعه قوچان ادامه داد: تکریم و توجه به محرومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به‌خوبی اجرا می‌شود و این سه نهاد در زمینه محرومیت‌زدایی تلاش‌های مؤثر داشته‌اند به عنوان‌مثال بازسازی و ترمیم قنوات در روستا‌ها توانسته بسیاری از مشکلات آب روستائیان را حل کند.

حجت‌الاسلام دستجردی بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توانسته‌اند علاوه بر تهیه جهیزیه و بسته‌های کمک معیشتی در محرومیت‌زدایی و اشتغال زایی نیز موفق باشند.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین جهیزیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی محرومیت زدایی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرهنگ نوظهور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در  افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد گفت: سال گذشته ۶۵ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی