Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از پلمب یک مرکز خرید غیرمجاز گندم دراین شهرستان با دستور دادستانی خبر داد. تاریخ انتشار: 15:53 - 21 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۰۰۰

خبرگزاری میزان – حسینعلی ایزد، دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از پلمب یک مرکز خرید غیرمجاز گندم دراین شهرستان با دستور دادستانی خبر داد و عنوان کرد: نگهداری غیربهداشتی گندم‌های خریداری شده، نداشتن مجوز، ثبت نشدن در سامانه جامع انبار‌های خرید گندم و کلزا و استاندارد نبودن باسکول از علل پلمب این مرکز خرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مینودشت در ادامه گفت: گندم‌های خریداری شده برای پیشگیری از خراب شدن به مراکز خرید مجاز منتقل شد.   بیشتر بخوانید: انبار‌های غیربهداشتی و غیرمجاز نگهداری گندم در گلستان پلمب می‌شوند صدور کیفرخواست پرونده گندم‌های آلوده گنبدکاووس وی ادامه داد: بازدید‌های روزانه از مراکز خرید گندم تا پایان فصل برداشت در این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان مینودشت گندم پلمب مرکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  

طی سفر ۲ روزه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاون حقوق عامه دادستانی به شهرستان‌های منوجان و قلعه گنج از نزدیک به مشکلات قضائی این ۲ شهرستان رسیدگی شد.

دادستان کرمان در بازدید از شعب مختلف دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج، بر لزوم تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضائی و همچنین کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد. 

مهدی بخشی در بازدید از مرکز کمپ ماده ١۵ بر بهبود نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان تأکید و با مددجویان گفتگو و ضمن رسیدگی به درخواست‌های آن ها، درباره موارد و مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

این مقام عالی قضائی در استان تأکید کرد: بدون شک اقدامات این مرکز و جمع آوری و درمان معتادان در کاهش وقوع برخی جرائم از جمله سرقت‌های خرد بسیار موثر است و تمام دستگاه‌ها باید در بهبود وضع این مراکز و مراقبت بعد از خروج این افراد مشارکت و با دستگاه قضایی همکاری کنند.

دادستان کرمان در ادامه سفر خود به شهرستان‌های جنوبی استان و با هدف حفظ حقوق شهروندی، به صورت سرزده از پارکینگ توقیفی اعم از مواد مخدر و ... شهرستان‌های منوجان و قلعه گنج بازدید به عمل آورد.

مهدی بخشی در حاشیه این بازدید بیان داشت: بنا به دستور رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت همه پارکینگ‌های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و با هدف پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و دولت در استان کرمان و شهرستان‌های آن، این موضوع به طور مستمر در دستور کار دادستانی قرار دارد.

مدعی العموم در استان هدف از این بازدید‌ها را اطلاع دقیق و مستقیم از وضعیت نگهداری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی عنوان کرد که به دلیل حمل مواد مخدر، ارتباط با موادمخدر یا اموال مربوط به قاچاقچیان موادمخدر توقیف شده اند  عنوات کرد و افزود: در این بازدیدها شرایط نگهداری وسایل نقلیه، تعیین تکلیف سریع و درچارچوب قانون، نظارت بر روند رسیدگی‌های قضایی، مسئولیت و وظیفه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص نگهداری و فروش این وسایل نقلیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی همچنین دستور داد: قریب به ۲ هزار موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب که سال‌های زیادی در پارکینگ می‌باشند، ظرف ۲ هفته بارگیری و در مرکز استان برای فروش تحویل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) شود. 

مدعی العموم در استان با هدف اجرای برنامه‌های نظارت مستمر دادستانی کرمان در خصوص حسن اجرای قوانین، رعایت حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی، خدمت رسانی مطلوب، پاسخگوئی به ارباب رجوع و تسریع در انجام امور مراجعین، طی بازدید‌های از پیش تعیین نشده با حضور در کلانتری مرکزی منوجان و تحت نظرگاه کلانتری و همچنین کلانتری شهرستان قلعه گنج، روند رسیدگی به درخواست‌های شکات را بررسی کرد. 

دادستان کرمان همچنین در ادامه روند بازدید‌های مستمر دادستانی از بازداشتگاه‌ها و زندان‌های استان و با هدف اجرای عمل به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان، به همراه معاون حقوق عامه دادستانی در زندان شهرستانی‌های منوجان و قلعه گنج حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان، درباره مطالبات آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین