Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@16:57:03 GMT

وضعیت etf های واگذاری به مردم تا آخر هفته مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۶۳۹۵

وضعیت etf های واگذاری به مردم تا آخر هفته مشخص می‌شود

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تا آخر این هفته وضعیت etf های واگذار شده به مردم مشخص می‌شود و از اول تیرماه این واحدهای سرمایه‌گذاری از طریق بورس قابل معامله و خریدوفروش می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، عباس معمار نژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی واحدهای خریداری شده صندوق واسطه‌گری مالی یکم قابل معامله می‌شوند؟ گفت: تا آخر این هفته وضعیت etf های واگذار شده به مردم مشخص می‌شود و از اول تیرماه این واحدهای سرمایه‌گذاری از طریق بورس قابل معامله و خریدوفروش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات به علاوه باقیمانده سهام دولت در بیمه البرز و بیمه اتکایی امین جمعاً به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده بود که قرار بود این سهام در قالب صندوق واسطه‌گری مالی یکم و با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی به عموم مردم واگذار شود که در اولین تجربه از واگذاری این‌گونه واحدها بیش‌ از ۳.۵ میلیون نفر از شهروندان ایرانی مشارکت کردند و هنوز کار تسویه و اختصاص واحدها به خریداران به‌طور کامل انجام نشده و قرار است از اول تیرماه ۹۹ این واحدهای صندوق واسطه‌گری مالی در پرتفوی دارایی‌های افراد قرار گیرد و افراد بتوانند دارایی‌های خود را از طریق بورس خریدوفروش کنند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ارومیه در این جلسه با تبریک اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نقش واحدهای تولیدی از نقش رزمندگان اسلام در جبهه کم نیست چرا که اکنون جنگ اقتصادی دشمن است که در صحنه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه در حکومت اسلامی محور مردم هست گفت:حکومت اسلامی مردم نهاد است و اساس و محور در نظام اسلامی مردم می باشد و آنچنان که مردم در دوران دفاع مقدس پای کار آمدند و جنگ را مدیریت کردند و توفیقات ارزشمندی حاصل گردید اکنون هم نقش مردم در موضوع تولید و اقتصاد بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است و یقینا اگر مردم پای کار باشند مشکلات اقتصادی هم به شایستگی مدیریت خواهد شد و تکلیف دولتمردان هم این است که زمینه حضور مردم را فراهم نمایند‌.

رئیس کل دادگستری استان هم دراین جلسه باتقدیر و تشکر از حماسه غرور آفرین سپاهیان اسلام در موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی گفت:امنیت ایران اسلامی خط قرمز ملت ایران است و فرزندان ملت در لشگر اسلام با قاطعیت پاسخ کوبنده ای را به اشغالگران قدس دادند که واقعا مایه مباهات است.

وی افزود:امروز در خدمت افسران جنگ اقتصادی هستیم و تلاش خواهیم کرد برای تحقق فرمان رهبرمعظم انقلاب در خصوص جهش تولید هم مسائل را واکاوی و هم تصمیمات کاربردی اتخاذ نمائیم چرا که فرمان مقام معظم رهبری از همه جهت تکلیف همگانی است و باید لبیک عملی به فرمان معظم له بگوئیم.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد:آذربایجان غربی ظرفیتهای بزرگی درحوزه های گمرک، کشاورزی و صنعت دارد و می بایست از این ظرفیتها با برنامه ریزی درست و صحیح نهایت بهره را برد.

مقام ارشد قضایی استان به آسیب های اجتماعی موجود اشاره و گفت: یکی از علتهای مهم آسیب های اجتماعی و ارتکاب جرم در جامعه مشکل اشتغال و معیشت است که چنانچه واحدهای تولیدی فعالانه تولید را پیش ببرند یقینا این آسیب ها و جرایم به حداقل خواهد رسید.

عتباتی به حمایتهای قضایی صورت گرفته از واحدهای تولیدی اشاره و گفت:در سال۱۴۰۲ بیش از ۴۷ بازدید از واحدهای تولیدی با ۲۰جلسه و ۳۰۰مصوبه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان صورت گرفت و بالغ بر ۸۰۰۰فرصت شغلی در استان صیانت شد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیزدر این جلسه گفت:دستگاه قضایی در راستای تکالیف قانونی خود و دستورات ابلاغی ریاست معظم قوه قضائیه و دادستانی کل کشور گره گشایی از فعالیتهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی را جز تکالیف و وظایف خود می داند.

دیگر خبرها

  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم