Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شده تا پایان سال ۹۹ خط یک قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی برسد و طبق وعده‌های داده شده سال گذشته شاهد بهره برداری از تعدادی از ایستگاه‌ها بودیم و امیدواریم امسال نیز تعداد باقی مانده ایستگاه‌ها به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد رحمتی در بازدید از فاز ۳ خط یک قطار شهری تبریز، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه طبق برنامه در جریان است و جا دارد از مدیران، پیمانکاران، مشاوران، کارگران و تمامی عوامل اجرایی بویژه مدیرعامل سازمان قطار شهری که توانستند به وعده های خود عمل کرده و طبق برنامه پروژه را اجرا کنند قدردانی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی، از پروژه متروی تبریز به عنوان فعال‌ترین و موفق‌ترین پروژه شهری نام برد و گفت: در بازدید دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور از قطار میانه- تبریز، موضوع پروژه متروی تبریز مطرح شد و عنوان کردند که برای خود من جای تعجب داشت که با شرایط سخت اقتصادی موجود، مترو تبریز فعال بوده و پیشرفت قابل توجهی دارد و قول حمایت و همراهی دادند تا ان شاءالله این پروژه همچنان فعال باشد.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته به منظور کلنگ زنی خط سه قطار شهری تبریز طی سال جاری، افزود: اگر بتوانیم سه خط مترو تبریز را محقق سازیم بعد از تهران به عنوان نخستین کلانشهری خواهیم بود که توانسته‌ایم این موضوع را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت منابع، دولت از طریق تامین اوراق مشارکت در کنار ما بود و در دولت دهم و یازدهم بیشتر حمایت‌ها از این پروژه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رحمتی خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه های عمرانی تاثیر گذار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قطار شهری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در سطح آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی اظهار کرد: شهر تبریز همانند سایر روز‌ها در شرایط کاملا عادی و آرامش به سر می‌برد.

وی در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز، افزود: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا ... رخ نداده است.

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت