Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نگهداری و حفاظت از جنگل‌های استان با مشارکت مردم و قرارگاه سازندگی سپاه طرح‌ها و پروژه‌هایی در این زمینه تعریف شود.

حسین کلانتری چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه در نشست محرومیت‌زدایی که با محوریت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اقدامات خوب سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی افزود: گرچه به لحاظ سازمانی سپاه در این خصوص مسئولیتی به عهده ندارد و وظیفه دولت است اما به خوبی این مهم را انجام داده و ما آماده هم‌افزایی بیشتر با سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق و روستاهای استان اظهارکرد: سپاه در این راستا اقدامات و پروژه‌های خوبی در دست اجرا دارد که تامین آب شرب در روستاها جزء پروژه‌های اولویت‌دار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به معاون اقتصادی استانداری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ماموریت داد ماهانه پیشرفت طرح‌های مشارکتی با سپاه را رصد و گزارش دهند همچنین مدیران موظف به همکاری با سپاه در راستای اجرای طرح‌های مشارکتی هستند.

کلانتری با بیان اینکه هدف ما رضایت‌مندی مردم از نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: در همین دوره تحریم‌ها و مشکلات با تلاش دولت و همه مجموعه‌های نظام بیشترین خدمات و اقدامات انجام و از دورانی که پول زیادی بود بیشتر کار شد چرا که همه مدیران پای کار بودند..

وی جنگل و منابع طبیعی را از سرمایه‌های استان دانست و تصریح کرد: برای نگهداری و حفاظت از این سرمایه بزرگ با مشارکت قرارگاه سپاه طرح‌ها و پروژه‌هایی در این خصوص تعریف شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در چند سال اخیر در حوزه منابع طبیعی تنها ۴۰ دستگاه دمنده بود اما در یک ماه اخیر با رایزنی‌های صورت گرفته ۳۰۰ دمنده به استان اختصاص داده شد که با مشارکت مردم می‌توان بهره بیشتری از جنگل‌های استان برد.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم حاضر به حفاظت از منابع طبیعی تا پای جان هستند، عنوان کرد: "البرز زارعی" جوان کوهنورد گچسارانی حادثه دیده آتش‌سوزی کوه‌های دیل این شهرستان در حالی که در حال خاموش کردن آتش بود دچار سوختگی شد وی را بخاطر احتیاط بیشتر به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان اعزام کردیم و مرتب جویای احوال و روند درمان این جوان هستم.

وی با اشاره به اینکه روزانه پیگیر وضعیت این جوان هم‌استانی هستم، گفت: سازمان جنگل‌ها پای کار آمد و هزینه‌های درمان این جوان را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد استانی سیاسی محرومیت زدایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جنگل ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان، با اعلام خبرثبت تصاویری بزرگترین گونه گوزن جنگل‌های هیرکانی افزود: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود پس از هفته‌ها تلاش شبانه روزی موفق به ثبت تصاویر زیبا از ۴ راس گوزن قرمز (مرال) درارتفاعات جنگلی این شهرستان شدند.
 حمزه عشوری افزود: پایش دوره‌ای و منظم زیستگاه‌ها و همکاری جوامع محلی از مهم‌ترین عوامل افزایش جمعیت این گونه با ارزش در استان است. 
وی تصریح کرد: مرال یا گوزن قرمز یکی از نماد‌های تنوع زیستی جنگل‌های هیرکانی، و از گونه‌های حمایت شده و شکار ممنوع زیستگاه‌های گیلان است. 
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه مرال به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند گفت: امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ی بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط بانان با حضور و تلاش شبانه روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند.
حمزه عشوری افزود: زمان جفت‌گیری مرال‌ها از نیمه دوم شهریور تا نیمه دوم مهرماه انجام می‌شود و چنانچه شرایط برای زادآوری مرال‌ها مناسب نباشد، سبب کاهش زادآوری و به‌هم ریختگی جمعیت مرال‌ها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری