Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه‌السلام) این دانشگاه را از منظر فرماندهی معظم کل قوا محل تولد یک سپاهی توصیف و تصریح کرد: اینجا نقطه ورود جوانان ما به محیطی است که اتصال به بهشت دارد و جز تعلیم احکام جهاد و روش شمشیر زدن در راه خدا رعایت حلال و حرام و اخلاق چیزی وجود ندارد و در این دانشگاه خداوند متعال به زیبایی پرستش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه افزود: پاسداران در دانشگاه شرف پاسداری می‌آموزند و همیشه بهترین و کارآزموده‌ترین فرماندهان انتخاب می‌شوند و اینها برگزیدگان و اسوه و الگو و محبوب و دلربا و بر قلب‌ها حاکم هستند.

سلامی در ادامه به ویژگی‌های اخلاقی سردار فضلی اشاره و بیان کرد: روح بلند، بی‌ریایی، توکل، ازخودگذشتگی از آبروگذشتن خصلت‌های یادگار پرافتخار و اسوه ماندگار دفاع مقدس، سردار «حاج علی فضلی» است.

وی اضافه کرد: علی علَم فضیلت‌های ما و بیرق کرامت ما است ؛ علی طی‌کننده راه نیست‌، بلکه مثل حاج قاسم‌، «مکتب» است؛ او تندیس زنده درخشش‌ها فضائل و کمالات است؛ مردی که همه میدان‌های جنگ از جنوب تا شما در کردستان، هشت سال یادآور پیکار و جانبازی‌های او است. او متواضع، اصیل، شریف، مطیع محض امر ولی و در این قامت برجسته، مشعل علامت و ستاره است.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: دوست داشتیم این راه را حاج علی ادامه دهد، اما به واسطه کسالتی که دارد، قدری از کارهای اجرایی او را کاهش دهیم تا سلامت خود را بازیابد؛ البته او جانشین سردار «نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه خواهد شد و این دانشگاه هم از این مشعل استفاده خواهد کرد.

سلامی خاطرنشان کرد: ما برای پاسداری از انقلابی زنده که در حال شکستن کمر دشمنان است، آماده می‌شویم. به فضل الهی امروز شاهد زوال زودرس و شتابدار دشمنان بزرگ‌مان به‌خصوص آمریکا هستیم. اگر دامنه جنایت‌های او در جهان آشکار و در آمریکا مخفی بود، چهره جنایات آن‌ها امروز در آمریکا هم محسوس است؛ به نحوی که ملت آمریکا مجبور شده‌اند که پرچم آمریکا را آتش بزنند.

وی افزود: این روزها جهان به سرعت در حال تغییر است و همه نمادهایی که آمریکا خود آن‌ها را معرفی می‌کرد و تصویری غیر واقعی به جهان ارائه می‌داد در حال سقوط هستند. آمریکا در حال پاره پاره کردن تصویری است که از خود ساخته بود و در حال چنگ زدن به آن تصویر غیر واقعی است که از خود ساخته بود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا با مفاهیمی زیبا خود را معرفی می‌کرد، اما آن واقعیت‌های دردآلود جامعه آمریکا زیر معانی این مفاهیم مخفی مانده در حال آشکار شدن است. آن‌ها خود را مهد آزادی، اقتدار و حقوق بشر می‌دانستند، اما همه این نمادها فرو ریخت و تمام این معانی رنگ باخت.

سلامی افزود: امروز چهره آمریکا مانند چهره چرک‌آلودی است که شکسته است. آمریکا فروپاشیده است؛ چون قوه مرکزی تدبیرش دیگر ناتوان است. وقتی حکمت به قدرت متصل نیست، قدرت عکس خود عمل می‌کند. این چیزی جز افزایش نفرت بیشتر و شلوغ شدن خیابان‌ها نخواهد داشت. هر چیزی که با آن می‌خواستند ما را تمسخر کنند و انقلاب ما را با آن بکشنند در مورد خودشان در حال اجرا شدن است.

وی خاطرنشان کرد: به اراده الهی و تدبیر رهبرمان، ما از شرایط تحریم گذشتیم، ولی دشمنان ماندند و غرق شدند. آمریکا ناتوان از مهار کرونا در بدترین شرایط اقتصادی است؛ اما ایران عزیز با تدابیر و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همدلی و همراهی  آحاد مردم و مسئولین در مقابله با کرونا درخشیده است.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه اجازه نداد یک بیمار رها شده در کشورمان وجود داشته باشد و اسلام نشان داد که نسخه سعادت بشر در گرو عبودیت خداوند است. این در حالی است که دو حزب حاکم در آمریکا می‌خواهند جهان را تحت تأثیر خود قرار دهند.

سلامی خاطرنشان کرد: ما مشق اقتدار کردیم و بزرگترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده ما و حرکت کشتی‌های ما در دریاهای آزاد از خلیج فارس تا ونزوئلا بود. امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت، مشکلات را پشت سر می‌گذارد. مشکلات ذیل اراده و ایمان این ملت قابل حل شدن هستند و ما به‌عنوان پاسدار انقلاب برای حل مشکلات به همراه بسیج آماده هستیم.

وی تأکید کرد: پاسداران تعلیم‌دیده در این دانشگاه باید قادر به تعقیب دشمنان در دوردست‌ها باشند.

فرمانده کل سپاه درباره سردار «اباذری» جانشین فرمانده سابق دانشگاه افسری امام حسین (ع) نیز اظهار داشت: سردار اباذری مسئولیت یگان رزمی حمله‌کننده به اسکله‌های نفتی عراق را برعهده داشت و ابتکار عمل نقطه کانونی او است؛ علاوه بر این، چابکی، سخت‌کوشی، ولایت‌پذیری، هجرت و جهاد نیز از دیگر خصوصیات اباذری است و ایشان مجدداً در نیروی دریایی به خدمت ادامه خواهد داد.

سلامی با اشاره به ویژگی‌های فرمانده جدید دانشگاه افسری امام حسین (ع) بیان کرد: سردار غلامی هم در سپاه به تقوا، اخلاص و سختکوشی شهره است؛ لذا امیدواریم وی که پرچم این دانشگاه را به دست می‌گیرد، این راه را با قوت و جدیت ادامه دهد.

فرمانده کل سپاه امروز در حکمی سردار «نعمان غلامی» را به فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع)، «سردار علی فضلی» را به‌عنوان جانشین معاونت هماهنگ‌کننده سپاه و «احمد سعیدی» را به ریاست سازمان بسیج عشایری کشور منصوب کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه دانشگاه افسری امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند و با آمادگی کامل هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از ارتشیان حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان که با حضور ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز ارتش، اظهار داشت: امروز رسالت همه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جوانان ما باید با زندگی و سیره شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، گفت: امام راحل با بصیرت و دوراندیشی کامل اجازه نداد ارتش منحل شود چرا که منافقین به دنبال انحلال ارتش بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه امروز ارتش سرباز ولایت و خدمتگزار مردم در همه عرصه‌ها است، بیان کرد: شهید سپهبد قرنی نخستین شهید ترور کشور است که نقش مهمی در ماندگاری ارتش داشت و منافقین فعالیت‌های اثرگذار او را تاب نیاوردند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه پاسداران دو بال قدرتمند در کنار نظام اسلامی هستند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همدلی، اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را برای عزت نظام اسلامی تقدیم کرده است و از خدا می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بدهد، گفت: ارتش با آمادگی کامل آماده است تا هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع بدهد.

وی با بیان اینکه ارتش در راستای شعار «الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» هیچ تعارفی با دشمنان ندارد و از سوی دیگر در کنار مردم عزیز است، ادامه داد: 110 خانواده کمیته امداد تحت پوشش کمیته امداد تحت حمایت ارتشیان در استان کرمان قرار دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه در حدود دو سال گذشته حدود 30 مورد توزیع لوازم منزل و جهیزیه کمیته امداد را با لجستیک ارتش توزیع کردیم و تمام امکانات ارتش در خدمت مردم است، گفت: ارتش پا در رکاب ولایت و فدایی ملت است و به این شعار اعتقاد کامل داریم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم