Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، گفت: مرحله دوم طرح اهدای خون در قالب کمک مومنانه در استان از 15 خرداد آغاز و تا پایان ماه مذکور ادامه دارد.

فرشته نوروزی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به کمبود ذخایر بانک خون کشور در پی شیوع کرونا طرح اهدای خون در قالب کمک مومنانه در کشور و به تبع در این استان نیز راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول که از 18 اردیبهشت سال جاری آغاز شد 70 نفر با مراجعه به سازمان انتقال خون استان نسبت به خون دهی اقدام کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین( ع) استان اظهار کرد: مرحله دوم طرح اهدای خون از 15 خرداد آغاز و تا پایان ماه مذکور ادامه دارد.

درخواست از بسیجیان خواهر حوزه‌ها برای اهدای خون

وی تصریح کرد: در این طرح از بسیجیان خواهر حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سراسر استان درخواست شده با اهدا خون گامی دیگر در کمک مومنانه و یاری رساندن به هموطنان نیازمند اقدام کنند.

نوروزی خاطر نشان کرد: برگزاری این رزمایش سراسری موجب کمک به بیماران نیازمند به گروه‌های خونی در استان می‌شود.

انتهای پیام/ 970821  

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کمک مومنانه اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان امروز چهارشنبه هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز جهانی تکواندو در فدراسیون برگزار شد. بانوان ملی پوش تکواندو حضور در تورنمنت آزاد صربستان و بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴- ویتنام را در دستور کار دارند.

سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت زاده، مهلا مؤمن زاده، ناهید کیانی، شاپرک نجفی، الهام حقیقی، ساغر مرادی، یلدا ولی نژاد و ملیکا میرحسینی در این اردو حضور دارند. تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی صربستان ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در بلگراد برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دا نانگ» پیگیری می‌گردد.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

کد خبر 6063791

دیگر خبرها

  • آغاز گرده‌افشانی نخیلات خرما در سراوان
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • برای تحقق شعار سال باید در ایلام تلاش را آغاز کرد
  • دومین سفر هنیه به ایران از ابتدای جنگ
  • راه اندازی دومین پالایشگاه پلاسما در کشور
  • دومین سفر هنیه به ایران از زمان آغاز جنگ غزه
  • دومین سفر هنیه به ایران از ابتدای جنگ/ هنیه امروز به تهران می‌آید