Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود صادق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان بابت به تاخیر افتادن ساخت خانه جوان شهر فاروج اظهار داشت: این شهر جزو نخستین شهرهای استان در آماده سازی و تحویل زمین برای ساخت این طرح بود.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته زمین واگذار و حتی اعتبار هم پیش بینی شده بود اما کاری صورت نگرفت بیان داشت: مدیرکل این دستگاه قول داده تا در کوتاهترین زمان عملیات اجرایی ساخت خانه جوان آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون ساماندهی امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: از محل منابع اعتباری ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ساخت خانه های جوان اعتبار پیش بینی می شد که با توجه به فعال نبودن سمن های جوانان در فاروج و محدودیت های اعتباری، برای این شهرستان در سال های گذشته رقمی در نظر گرفته نشد.

مصیب اکبرزاده اظهار داشت: امسال از همین منبع اعتباری برای شهرستان فاروج اعتبار ساخت خانه جوان با ۴۰۰ متر زیر بنا پیش بینی شده است.

وی گفت: خانه های جوان شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین با هشت میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: خانه ها جوان شهرستان های گرمه، جاجرم، مانه و سلمقان و راز و جرگلان هر کدام با ۶ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است که به پیشرفت فیزیکی ۹۰ تا ۹۵ درصد رسیده و امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ساخت جوان فاروج امسال شروع و به پایان هم می رسد.

خانه های جوان کمک مناسبی برای فعالیت های اجتماعی و آشنایی با مهارت های اساسی، محلی برای تبادل افکار و توانمندی های جوانان است

یکی از اهداف خانه جوانان تمرکز بر توانمند سازی جوانان است.

بر اساس اساسنامه ای تصویب شده در  وزارت ورزش و جوانان خانه های جوان در اختیار تشکل های مردم نهاد و عموم جوانان گذاشته می شود تا از حالت دولتی به مدیریت غیردولتی انتقال یابد.

از مجموع جمعیت خراسان شمالی ۲۷۸ هزار نفر در گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال هستند که از این تعداد ۲۰ تا ۲۵ هزار نفر در شهرستان فاروج است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی فاروج سرمایه فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فاروج سرمایه فرهنگی فاروج سرمایه فرهنگی ساخت خانه جوان خانه های جوان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟