Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد رحمتی روز چهارشنبه در بازدید از فاز ۳ خط یک قطار شهری تبریز، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده بود تا پایان سال ۹۹ خط یک قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی برسد و طبق وعده‌های داده شده سال گذشته شاهد بهره برداری از تعدادی از ایستگاه ها بودیم و امیدواریم امسال نیز تعداد باقی مانده ایستگاه‌ها به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، از پروژه متروی تبریز به عنوان فعال ترین و موفق ترین پروژه شهری نام برد و گفت: در بازدید روز گذشته معاون رئیس جمهور از قطار میانه- تبریز، موضوع پروژه متروی تبریز مطرح شد و دکتر نوبخت قول حمایت و همراهی دادند تا ان شاءالله این پروژه همچنان فعال باشد.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته به منظور کلنگ زنی خط سه قطار شهری تبریز طی سال جاری، افزود: اگر بتوانیم سه خط مترو تبریز را محقق سازیم بعد از تهران به عنوان نخستین کلانشهری خواهیم بود که توانسته ایم این موضوع را عملیاتی کنیم.
ررحمتی با قدردانی از مدیران، پیمانکاران، مشاوران، کارگران و تمامی عوامل اجرایی بویژه مدیرعامل سازمان قطار شهری که توانستند به وعده های خود عمل کرده و طبق برنامه پروژه را اجرا کنند، خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه های عمرانی تاثیر گذار بوده است.

مطالعه قطارشهری تبریز است در ۱۳۸۰ و عملیات اجرایی نیز از ۱۳۸۴ آغاز شده و در ۱۳۹۴ بخشی از آن گشایش یافت.

قطارشهری تبریز در ۵ خط (شامل ۴ خط اصلی و ۱ خط حومه) به طول کلی ۱۰۰ کیلومتر طراحی شده‌است.

دولت تاکنون بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان برای توسعه متروی تبریز از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای پرداخت و یکهزار و ۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با تضمین ۵۰ درصدی منتشر کرده است.

  

برچسب‌ها تبریز استانداری آذربایجان شرقی حمل و نقل عمومی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز استانداری آذربایجان شرقی حمل و نقل عمومی تبریز استانداری آذربایجان شرقی حمل و نقل عمومی شهری تبریز قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش‌ها در ۲۴ سالت گذشته حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر، آبیز ۳۹، معدن پرذوده ۲۹، بیهود ۲۵، فتح اباد خصری و نوغاب حاجی ایاد ۲۲ و همین طور ایستگاه خروبا ۲۱ میلی متر بارش ثبت کردند.

لطفی افزود: همچنین در ایستگاه های چاه طلب ۱۷ میلی متر، چاه داشی ۱۶میلی متر، چاه داشی، عباس آباد میم  ۱۶ میلی متر، چیروک ۱۵ میلی متر، دوست آباد ۱۴و سه دهم میلی متر، کلاته سورگ و کریمو ۱۴ میلی متر، جفت رود ۱۳ و زنوغان ۱۳ میلی متر بارندگی ثبت شده است. 

وی گفت: آرین شهربا ۱۲ و نه دهم میلی متر، بیشه، سرند فردوس و معصوم آباد  ۱۱ میلی متر، آیسک ۱۰و ۸ دهم میلی متر، قدمگاه ۱۰و نیم میلی متر، پی کوه ۱۰ ونیم میلیمتر نیز  ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود