Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، طبق گزارش پلیس، ویرجیل سولیس که چند سالی بود با همسر خود والری 53 ساله ازدواج کرده بود و به شدت هم علاقه ای مرموز به دختر وی داشت بعد از چند سال زندگی مشترک و آزار و اذیت زن بیچاره، اقدام به قتل او کرد.

وی در بازجویی ها اعتراف کرد که از زمانی که ازدواج کرد تاکنون با همسرش هیچ رابطه زناشویی نداشته است و به دلیل اینکه عاشق دختر او بود، به همسر خود بی محلی کرده و از هر فرصتی برای آزار دخترجوان استفاده می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب حادثه، زمانی که ویرجیل مست بود پنهانی به دور از چشم دختر همسرش، به والری گفت که از زندگی اش بیرون برود و دخترش را به او هدیه کند.

قتل همسر به خاطر تجاوز

زن بیچاره که متوجه دلیل اخلاق های زننده شوهرش شده بود و فهمیده بود که همسرش به دخترش نظر دارد به سمت او حمله ور شد و با ضرب و شتم ویرجیل قصد دفاع از خود و دخترش را داشت.

قربانی که شاهد این اختلاف ناپدری و مادرش بود با اداره پلیس تماس گرفت و گفت ناپدری اش، قصد کشتن مادرش را دارد.

زمانی که ماموران پلیس به خانه آن ها آمدند با جسد خونین زن سیاه پوستی رو به رو شدند که در کنارش دختری جوان برهنه و آشفته مانند مار به خود می پیچید و مردی با ظاهری خون آلود در کنارشان نشسته بود.

تجاوز به دختر خانواده توسط پدر خوانده پلید

به گفته این دختر ، زمانی که ناپدری اش متوجه تماس او با پلیس می شود به سمتش می آید و با ضرب و شتم به او تجاوز می کند و مدام تکرار می کند که به چیزی که می خواسته رسیده است!

ماموران پلیس پس از دستگیری ویرجیل به جرم قتل و آزار و اذیت او را به بازداشتگاه منتقل کردند.

به گفته های افسرپرونده، پزشکی قانونی خشونت در بدن دخترجوان را تایید کرده و گفته وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

افسرپرونده، پس از تکمیل گزارشات ، این پرونده قتل و تجاوز را به دادگاه منتقل کرد تا مجازاتی برای پدر خوانده در نظر گرفته شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی قتل ضرب و شتم پلیس کشتن تجاوز جرم پزشکی دختر جوان جسد وحشیانه تجاوز به دختر مادرش عکس فیلم دختر قتل پدر تبریز انتشار بیمارستان زندگی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک

مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان روانشناس و با ترفند ویزیت حضوری، زنان را مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار می‌داد از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل زن جوانی به پلیس فتا مراجعه و از یک روانشناس به اتهام اذیت و آزار و اخاذی شکایت کرد.

شاکی درباره جزئیات این پرونده به پلیس گفت: مدتی پیش به‌دلیل مشکلات روحی به‌دنبال یک روانشناس در فضای مجازی بودم که با صفحه‌ای در اینستاگرام آشنا شدم که مطالب خوبی در آن بارگذاری شده و مربوط به یک روانشناس بود؛ بنابراین برای مراجعه حضوری با دفتر وی تماس گرفته و سپس با تعیین وقت به آنجا مراجعه کردم اما دقایقی پس از حضورم در دفتر مرد روانشناس ناگهان با تهدید اسلحه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با تهدید مبالغی پول نیز از من گرفت.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: بلافاصله پس از بررسی اظهارات شاکی و انجام تحقیقات سایبری، اقدامات اولیه پرونده آغاز شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. با بررسی‌های بیشتر، شاکی‌های این مرد تبهکار به بیش از ۱۰ نفر افزایش یافت و کارشناسان فنی با تحقیقات بیشتر متوجه شدند مجرم با جعل عنوان روانشناس در اینستاگرام فعالیت می‌کند و بعد از پیدا کردن سوژه‌های خود، اهداف مجرمانه‌اش را پیش می‌برد.

با تلاش‌های شبانه روزی پلیس فتا، این فرد شناسایی و دستگیر شد. همچنین از محل اختفای او، یک قبضه سلاح قلابی و تعدادی بی‌سیم نیز کشف و ضبط شد.

گودرزی با اشاره به اینکه این شخص دارای سابقه بیماری روانی است؛ گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرائم خود نسبت به جعل عنوان، برقراری ارتباط با سوژه‌ها و در نتیجه تهدید و اخاذی اعتراف کرد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک