Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:55:18 GMT

پرداخت حق بیمه هنرمندان از سوی صندوق اعتباری هنر

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۲۵۹

پرداخت حق بیمه هنرمندان از سوی صندوق اعتباری هنر

ایسنا/کرمانشاه مسئول صندوق اعتباری هنر استان کرمانشاه از تامین اعتبار برای پرداخت حق بیمه سه ماهه اول سال هنرمندان استان خبر داد و افزود: با پرداخت این حق بیمه، هنرمندان استان می‌توانند از این تاریخ برای تمدید دفترچه های تامین اجتماعی خود اقدام کنند.

شهرام امیری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و خسارت بسیاری صنوف از شیوع این بیماری گفت: در این بین برنامه های مختلفی برای حمایت از صنوف مختلف و هنرمندان در کشور اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای حمایت از هنرمندان مقرر شد حق بیمه آنها در سه ماهه اول امسال توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.

امیری تصریح کرد: اندکی تاخیر در پرداخت این اعتبارات به وجود آمد، اما خوشبختانه این اعتبار شنبه هفته آینده (24 خرداد) پرداخت می‌شود و از این تاریخ هنرمندان استان می توانند برای تمدید دفترچه های تامین اجتماعی خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: در این بین برخی هنرمندان اقدام به گرفتن فیش بیمه کرده اند، این دسته از هنرمندان چون فیش را دریافت کرده اند باید حق بیمه را خودشان پرداخت کنند و در ماه های آینده این حق بیمه به حساب آنها واریز می شود.

مسئول صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: همچنین هنرمندانی هم که طی این مدت حق بیمه خود را پرداخت کرده اند، این مبلغ در ماه های آتی به حساب شماره شبای آنها که در سامانه ثبت کرده اند، واریز خواهد شد.

امیری با اشاره به عضویت 1770 هنرمند در صندوق اعتباری هنر استان گفت: از این تعداد 1280 هنرمند بیمه شده داریم که از روز شنبه می توانند برای تمدید دفترچه خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس صندوق اعتباری هنر صندوق اعتباری هنر حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید پوراحمدی با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه " روایت باران" گفت: این نمایشگاه با همکاری و حمایت صندوق اعتباری هنر در راستای تحقق شعار سال و همچنین تأکیدات وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت فراهم نمودن زمینه‌های مشارکت‌های مردمی و حضور مؤسسات فرهنگی و هنری بخش خصوصی برای تقویت کسب و کارهای فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

رییس هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر در عین حال توضیح داد: تلاش ما این است که در سال جاری، فعالیت‌های این مجموعه با مشارکت فعالان عرصه فرهنگ و هنر انجام و زمینه‌های جهش تولیدات هنری و فرهنگی در این حوزه را فراهم کنیم.

پور احمدی با اشاره به ارائه ۳۶ نوع خدمت و حمایت صندوق اعتباری هنر از جامعه فرهنگ و هنر کشور، تاکید کرد: در این راستا با عنایت به تعیین شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، صندوق اعتباری هنر نیز مصمم است مجموعه فعالیت و سیاست‌های خود را بر مبنای تحقق این شعار برنامه ریزی نماید. از این رو یکی از مکان‌هایی که برای تحقق این هدف مدنظر قرار گرفته، فرهنگسرای نیاوران است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه سخنان خود به هتک حرمت به مقام شامخ قرآن کریم در یکی از کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: این اقدام باعث جریحه دار شدن افکار و اندیشه‌های مسلمانان در سراسر جهان شد از این رو تصمیم گرفتیم در جهت توجه جامعه و آحاد مردم به مفاهیم و مضامین قرآن کریم با زبان هنر، برنامه ریزی جامعی داشته باشیم.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: خوشبختانه هنرمندان کشور عزیزمان در ادوار مختلف همیشه این افتخار را داشته اند که آثار فاخر قرآنی را خلق و تولید کنند.

پور احمدی ادامه داد: در این راستا برگزاری نمایشگاهی از آثار هنری اساتید و هنرمندان برجسته و خبره در حوزه خط و خوشنویسی با موضوع قرآن در فرهنگسرای نیاوران را در دستور کار صندوق قرار دادیم.

وی افزود: این نمایشگاه تحت عنوان "روایت باران" با حمایت و همکاری صندوق هنر و یکی از مؤسسات فعال هنری، در حوزه هنر ایرانی- اسلامی از ۳۱ فروردین تا انتهای اردیبهشت ماه سال جاری با محوریت خط و خوشنویسی آثار قرآنی در عرصه هنرهای تجسمی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

رییس هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه دفاع از ساحت قرآن به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان با زبان هنر، توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، افزایش تولید آثار هنری قرآنی با حمایت از هنرمندان حوزه قرآن را از جمله اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به حضور و ارائه آثار هنری توسط هنرمندان برجسته و پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی به ویژه حوزه خط و خوشنویسی، گفت: تلاش ما این است ضمن تقدیر و تجلیل از هنرمندان مشارکت کننده در این رویداد هنری، بستر تعاملی میان هنرمندان این عرصه را نیز فراهم نمائیم.

پوراحمدی یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از ۱۷۰ اثر از هنرمندانی چون یدالله کابلی خوانساری، مهدی فلاح، علی اشرف صندوق‌آبادی، محمدعلی قربانی، حیدر موسوی، احمد شفیعی‌ها و … در معرض دید علاقه مندان و بازدید کنندگان گذاشته خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با دعوت از علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه گفت: با توجه به مجموعه آثار برجسته و نفیس خط و خوشنویسی هنرمندان کشور از علاقه‌مندان و دوستداران آثار هنری دعوت می‌شود با حضور در فرهنگسرای نیاوران از این رویداد بزرگ هنری و قرآنی دیدن فرمایند.

نمایشگاه "روایت باران" عصر جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری با حضور جمعی از هنرمندان برجسته و پیشکسوت و علاقمندان، در محل در گالری‌های ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

کد خبر 6081191 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • عبور اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • رشد ۷ درصدی اعضای صندوق اعتباری هنر در سال گذشته
  • مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳۰۰۰ نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت