Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@15:14:42 GMT

ساخت 70 هزار خانه در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۳۴۳

ساخت 70 هزار خانه در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برنامه طرح اقدام ملی استان اصفهان ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است که حدود ۴۰ هزار واحد در شهرهای جدید استان و مابقی در دیگر شهرها ساخته می‌شود و از این میزان تعداد ۲۲هزار و ۵۰۰ واحد مربوط به شهر جدید بهارستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه ای که به ریاست علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و با حضور سعیدی‌کیا رئیس هیات‌مدیره سازمان توسعه مسکن ایران برگزار شد نحوه تسریع اجرای طرح اقدام ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا قاری قرآن  با بیان اینکه استان اصفهان با دارا بودن ۱۰۹ شهر از بزرگ‌ترین نظام سکونتگاه شهری در بین استان‌های کشور برخوردار است. گفت: همواره شاهد حجم بالای درخواست مسکن در استان هستیم لذا به دلیل اینکه سرریز جمعیت کلانشهرها قرار است به سمت شهرهای جدید سوق داده شود تمرکز عمده شهر اصفهان در شهر جدید بهارستان که از لحاظ سکونت دارای موقعیت مناسب واهمیت ویژه ای برخورداراست. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: برنامه طرح اقدام ملی استان اصفهان ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است که حدود ۴۰ هزار واحد در شهرهای جدید استان و مابقی در دیگر شهرها ساخته می‌شود و از این میزان تعداد ۲۲هزار و ۵۰۰ واحد مربوط به شهر جدید بهارستان است. 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۵ هزار نفر در مراحل دوگانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند اما در صورتی که هنوز متقاضی واجد شرایط وجود داشته باشد امکان افزایش ظرفیت نیز وجود دارد. 

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه طرح جامع شهر بهارستان آماده ارسال به شورای عالی شهرسازی و معماری است. تشریح کرد: طرح‌های اراضی ۱۸۵ هکتاری شرق بهارستان موسوم به اراضی اقدام ملی مسکن، باغ هزارجریب بهارستان و محور میانی پردیس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوب شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد:  برای شناسایی انبوه سازانی که بتوانند تعهدات مرتبط با این طرح اقدام ملی را به خوبی اجرایی نمایند پیگیری‌های زیادی صورت گرفت و اکنون مشارکت با شرکت توسعه مسکن نویدی است که واحدهای طرح اقدام ملی به نحو احسن و با سرعت بالاتری ساخته شوند. چرا که یکی از اهداف این اداره کل در طرح اقدام ملی مسکن قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا است. 

وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم مسکن با کیفیت در شهر جدید بهارستان ساخته شود گفت: تفاهم‌نامه احداث ۳هزار واحد مسکونی در شهر جدید بهارستان با مشارکت شرکت عمران بهارستان و شرکت توسعه مسکن ایران منعقد شد  که امید است این واحدها به دست مصرف‌کنندگان واقعی و بالاخص خانه اولی‌ها برسد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال کاله مازندران حرفش را در خانه شکست داد

تیم بسکتبال کاله مازندران در دیدار سوم مرحله پلی آف در بازی حساس با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ تیم ذوب آهن اصفهان شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، تیم بسکتبال کاله مازندران، شب گذشته در دیدار مرحله سوم پلی‌آف با تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان واقع در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل موفق شد بعد از دو شکست با بازی خیره‌کننده و با تشویق هواداران مهمان پر آوازه خود را با مغلوب کند.

تیم کاله مازندران موفق در نیمه اول با نتیجه ۵۲ بر ۳۵ و در نیمه دوم با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ امتیاز دور سوم این دوره از مسابقه را به سود خود به پایان برساند.

محمدرضا نوری سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران در حاشیه این مسابقه در جمع خبرنگاران شکست تیمش را در دو مرحله قبل را از دست دادن دو بازیکن عنوان و اظهار کرد: در آن دوره‌ها نتوانستیم جایگزین داشته باشیم اما در این بازی خوشبختانه بازیکنان جایگزین ما آمادگی لازم را داشتند و توانستند نکات فنی را به خوبی اجرا کنند.

وی گفت: در این مرحله از بازی پلی‌آف تمام تلاشمان را به کار بردیم تا بازی خوبی ارائه کنیم و با اختلاف برنده شویم.

به گزارش ایمنا، تیم بسکتبال کاله مازندران نایب قهرمان فصل گذشته با این پیروزی شانس خود را به بازی چهارم کشاند و بیست‌وهفتم فرودین در سالن پیامبراعظم میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود تا بعد از پیروزی در مرحله یک پنجم مهمان اصفهانی‌ها شود.

کد خبر 744333

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی نزدیک به ۳۵ درصد از خانه‌های روستائیان درآذربایجان غربی
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • ساخت تصفیه‌خانه پساب قم در گام‌های نهایی
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حریفش را در خانه شکست داد
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حرفش را در خانه شکست داد
  • جشن پایان خانه‌های خشتی و غیرمقاوم در استان بوشهر برگزار می‌شود