Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه پخش زنده شبکه خبر اعلام کرد: ۲۰۲ بیمار جدید و۸۳ مورد نیز در بخش ویژه بستری شدند اگر ما مجموعه بستری‌های ۲۴ ساعت گذشته را به مجموعه مراجعین مراکز بهداشتی و درمانی مجموع استان تهران در نظر بگیریم سهمی که در میزان مراجعین منجر به بستری شدن جدید در بیمارستان‌های ما شده، سهم ۶/۵ درصد بوده و با توجه به اینکه جمع جبری کسانی که به عنوان موارد جدید عادی یا ویژه در بخش‌های ما بستری شدند نسبت به ۲۴ ساعت گذشته با رشد سه درصدی رو به رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: ۳۵۰ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تهران با تشخیص کرونا ترخیص شدند. طبیعتا آمار حاکی از این است که باید بیش از گذشته به رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌های بهداشتی داشته باشیم. استمرار بازگشایی‌های انجام شده منوط به تحقق ملاحظات بهداشتی است و اگر در مواردی تحلیل ما در تهران حاکی از این باشد که احیانا در زمینه بحث های آماری با موارد جدید رو به رو هستیم بحث بازنگاری در راهکارهای بازگشایی مد نظر قرار خواهد گرفت.

زالی گفت: من از مردم و از نیروهای خدماتی درخواست می‌کنم که با جدیت بیشتر نسبت به رعایت دقیق نکات همراه شوند و پروتکل‌ها توجه کنند. رعایت ملاحظات بهداشتی می‌تواند بسیار راهبردی باشد،  از این رو خواهش ما این است که مردم کمک کنند تا با رعایت پروتکل‌های به هنگام شده مانع از شیوع کرونا در کشور شوند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران بهداشتی و درمانی بیمارستان علیرضا زالی مد ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند

بهادری منفرد گفت: ۲ هزار و ۹۵۷ نفر از این تعداد مراجعه کننده به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۲۶۳ نفر در بخش‌های مختلف مراکز درمانی بستری شدند، ادامه داد: از این تعداد ۲۸۴ نفر در بخش‌ اورژانس، ۲۳۹ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۵ نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز کرد: ۱۳۱ مورد عمل جراحی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • انجام عمل جراحی شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد