Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین رونمایی از طرح شهید سلیمانی و تبیین سند انتظار بسیح و تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه فجر استان فارس، آئین رونمایی از طرح شهید سلیمانی و تبیین سند انتظار بسیح و تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار غیاثی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید والامقام نمونه و شاخصه ولایتمداری، بصیرت وانقلابی‌گری است و امروز بهترین الگوی جوانان بسیجی در موضوع سبک زندگی اسلامی و انقلابی شهید سپهبد سلیمانی است.

وی با بیان اینکه نام این گردهمایی به عنوان "‌هم‌عهدی سلیمانی‌ها‌" مزین شده است، گفت: جوانان بسیجی برای رفتار و عمل در تراز انقلاب اسلامی باید ابعاد مختلف شخصیت و سیره زندگی این شهید بزرگوار را شناخته و سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

5 اولویت مجلس یازدهم از سوی جمعی از دفاتر بسیج دانشجوییبسیج دانشجویی برای رفع مشکل کارگران "کارخانه قند فسا" با رئیس قوه‌قضائیه مکاتبه کردروایتی از راه‌اندازی نخستین پایگاه بسیج دریایی؛ قایق‌های صیادی و ماهی‌گیران کارون در سیل به کمک مردم آمدند

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است، گفت: بدون شک بسیج به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای  قبول مسئولیت‌های مهم در آینده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح شهید سلیمانی تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج است، گفت: این طرح که بر مبنای مطالبات و اهداف سند انتظار بسیج تهیه شده است باید مورد توجه فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج قرار گرفته و اگر در این زمینه موفق عمل شود به ارتقا شان، منزلت و تاثیرگذاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در جامعه منجر می‌شود. 

سردار غیاثی افزود: ظرفیت و پتانسیل عظیم مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای جذب و تربیت جوانان مومن انقلابی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امور جوانان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از فعالیت‌های بسیجیان در عرصه‌های خدمت‌رسانی و مقابله با بیماری کرونا، گفت: بسیج و بسیجیان همانند گذشته در موضوع خدمت‌رسانی به ویژه مقابله با بیماری کرونا و تولید ملزومات بهداشتی و پزشکی و اهدای خون خوش درخشیدند و این عملکرد درخشان در کتاب افتخارات بسیج ثبت شده است.

انتهای پیام/424/ ز

R7771/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی مقاومت بسیج سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد