Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند برای ادامه تمرینات تیمشان چمن زمین انقلاب را ترمیم کنند.

در حال حاضر آبی پوشان ۲ زمین تمرینی انقلاب و زمین شماره ۲ آزادی را به صورت انحصاری در اختیار دارند، اما زمین تمرینی انقلاب به دلیل اختلافات باشگاه با پیمانکاران سابق، شرایط خوبی ندارد و مسئولان باشگاه استقلال در صدد برطرف کردن مشکلات این زمین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با اعلام سعادتمند به زودی ورزشگاه مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی به دارایی‌های استقلال اضافه خواهد شد تا مشکل آبی پوشان درباره زمین تمرین برای همیشه برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن بعد از عید استقلال | امسال، سال این خارجی است

همشهری آنلاین- گوستاوو بلانکو برای دومین بازی متوالی گل زد و برترین بازیکن میدان شناخته شد تا روزهای اوجش در استقلال ادامه داشته باشد. مهاجم آرژانتینی در بازی قبلی و در جریان تساوی ۲ بر ۲ با مس رفسنجان هر ۲ گل تیمش را به ثمر رسانده بود و این بار هم تک‌گل پیروزی‌بخش آبی‌ها را به آلومینیوم زد و یک بار دیگر بالاترین نمره زمین را کسب کرد. سایت متریکا نمره ۷.۷۱ را به بلانکو داده که در بازی کم‌حادثه و کم‌موقعیت استقلال و آلومینیوم بالاترین نمره بوده است. بلانکو تنها ضربه داخل چارچوب استقلال را در این مسابقه زد و تیم نکونام با همین ضربه پیروز شد. بعد از او، ابوالفضل جلالی صادرکننده پاس گل با نمره ۷.۶۰ دومین بازیکن برتر زمین شد و روزبه چشمی هم نمره ۷.۴۸ را از متریکا دریافت کرد. بلانکو در بازی با مس رفسنجان هم با نمره عالی ۸.۳۹ برترین بازیکن زمین شده بود و گل‌ها و موقعیت‌های آن بازی به او اجازه داد که نمره بالاتری نسبت به این هفته کسب کند. مهاجم آرژانتینی در هفته گذشته بهترین بازیکن هفته هم شد و کسی نمره‌ای بالاتر از او نگرفت. اما در این هفته حتی به تیم منتخب هفته هم نرسید و محمدجواد محمدی و عیسی آل‌کثیر بالاتر از او ایستادند. بلانکو حالا در استقلال ۵ گله شده و برترین گلزن آبی‌ها در این فصل است. آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی به همراه کوین یامگا که پنالتی‌های تیم را می‌زد ۴ گله‌های استقلال هستند.

کد خبر 844019 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • ضرورت همت مضاعف مسئولان در تأمین مسکن مددجویان
  • قدردانی مسئولان ارشد استان سمنان از سپاه پاسداران
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)
  • بهترین بازیکن بعد از عید استقلال | امسال، سال این خارجی است
  • لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم