Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:37:45 GMT

کاهش جمعیت توطئه بزرگ دشمن علیه ایران است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۹۳۱۴

کاهش جمعیت توطئه بزرگ دشمن علیه ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری عصر امروز در نشست شورای ائمه جمعه استان یزد که در مهریز برگزار شد به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه اشاره کرد و اظهار داشت: این کار کار بزرگ و خوبی بود و همه به میدان آمدند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات بیشتر برای عموم مردم داشت تصریح کرد: چنین اقدامی از سوی عموم مردم، لطف بزرگی از سوی خداوند بود که سبب شد بار بزرگی از دوش دولت برداشته و مشکلات بسیاری از مردم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در روایات داریم که خدای متعال هیچ شخصی را دچار بلایی نمی‌کند مگر اینکه در کنار آن خیر و برکاتی قرار داده گفت: یکی از خوبی‌هایی که این ایام داشت، تغییراتی بود که در سبک زندگی افراد به وجود آمد.

وی با بیان اینکه همه مواردی که در ایام کرونا در فرهنگمان تغییر کرده و خوب بوده باید حفظ شود تصریح کرد: در این ایام در مسائل اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی، سلامت، معنویات و موارد مختلف دیگر تغییراتی در زندگی مابه وجود آمد که بسیاری از آنها خوب بودند و باید این تغییرات مثبت در جامعه نهادینه شود.

ناصری با اشاره به اینکه فرهنگ غرب در ایام شیوع کرونا پوچی خود را بیش از پیش به همگان ثابت کرد گفت: قبل از این ایام افراد بسیاری به دنبال غرب گرایی فرهنگ در ایران بودند ولی الان همان‌ها هم به خوبی فهمیدند که فرهنگ غرب هیچ چیز با ارزشی ندارد که به دنبال آن باشیم.

امام جمعه یزد به فشارهایی اقتصادی آمریکا برای شکست ایران و انقلاب اشاره کرد و افزود: در ایام کرونا هم این فشارها و تحریم‌ها ادامه داشت و حتی تحریم‌های دارویی را شدیدتر کردند ولی به حمدالله مردم پای کار بودند و ستاد فرمان امام هم انصافاً خیلی خوب عمل کرد و نتیجه بسیار خوبی گرفتیم.

وی با تاکید بر ارائه گزارش دقیق، شفاف و صحیح از امور مختلف به مردم تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم که در تمام امور گزارش دقیق ارائه کنیم و از ارائه عملکرد غیرواقع جدا پرهیز داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد کاهش جمعیت ایران را یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان دانست و با ابراز تأسف از بی توجهی که در این زمینه صورت گرفته گفت: اگر به این صورت به پیش برویم، تا سال چند دهه آینده جمعیت ایران به ۳۰ میلیون نفر می‌رسد که اکثریت آن را افراد مسن تشکیل می‌دهند.

ناصری با تاکید بر اینکه این پدیده خطر بسیار بزرگی برای ایران و انقلاب است گفت: کارشناسان آمریکایی بیان می‌کنند که مسئولان این کشور نباید به ایران کاری داشته باشند چرا که ایران تا چند سال آینده به حدی مسن و کم جمعیت می‌شود که دیگر نمی‌تواند در برابر هیچ اقدامی ایستادگی کند.

امام جمعه یزد موضوع مهم دیگر در جامعه را بحث خانواده دانست و با بیان اینکه توکل به خدا در جامعه کم شده گفت: به محض اینکه به فردی می‌گوئیم چرا فرزند نداری می‌گوید نمی‌توانم از پس هزینه‌های آن برآیم در حالی که آیات و روایات متعددی داریم که در آن تاکید شده خداوند رزق فرزندان را می‌دهد و تنها باید توکلمان به خداوند متعال را تقویت کنیم.

کد خبر 4946771

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام آتش سوزی گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی

به گزارش جام جم آنلاین، صبح امروز همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

 رییس سازمان اورژانس کشور در این مراسم از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدود ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.



 جعفر میعادفر با اشاره به اینکه در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت، افزود: دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی نیز در ایام نوروز فعال بود و در این ایام حدود یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

وی با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، عنوان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدود ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سورتی پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند.

 
 انجام بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی در ایام نوروز

 
معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز در این مراسم از انجام بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی در ایام نوروز خبر داد و بر اهمیت و لزوم مشارکت مردمی در ارتقای حوزه بهداشت و پیشگیری، تاکید کرد.

 حسین فرشیدی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری پلیس راهور در ایام نوروز و کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز، گفت: پیشگیری از بروز حادثه و بیماری، شرط اول سلامتی است، بنابراین با توجه به تنوع فرهنگی در کشورمان، سعی داریم خدمات حوزه بهداشت و فرهنگسازی و افزایش سواد سلامت را پررنگ‌تر از گذشته، تداوم و ارتقا بخشیم.

وی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته است، افزود: در این بازدید‌ها بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط کارشناسان بهداشت کشف و معدوم شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: در حوزه بیماری‌های واگیر، یک میلیون مورد علائم سندرومیک بررسی و غربالگری شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز اقدامات روتین حوزه بهداشت از جمله واکسیناسیون‌ها نیز انجام و هیچ خدمتی تعطیل نشد، عنوان کرد: در این ایام بازدید‌های بهداشتی ۷۰ درصد افزایش یافت و تیم‌های بهداشتی در سراسر کشور و در پایگاه‌های مرزی، در خدمت رسانی به مردم، از هیچ تلاشی فروگذاری نبودند.

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • ناگفته‌هایی از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • جزئیات جدید و هیجان‌انگیز از عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل | تصاویری از اولین لحظات پیش از شلیک موشک‌ها | تسلیحات استفاده شده در عملیات را ببینید