Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

اقساط کرونایی

برخلاف وعده های دولت در رابطه با نگرفتن اقساط کرونا،  بانک ها دست به کار شدن و اخطاریه فرستادن. الان اخطاریه دستمه و 5روز فرصت تسویه دادن.

 

افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان

با سلام ما از شما می خواهیم به وزیر آموزش پرورش بگویید  برای ما شرط معدل در نظر بگیرند . با تشکر

 

استخدام

سلام چرا مراکز گزینش سپاه مدارک  دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور را قبول ندارد فقط آزاد و دولتی ما چه گناهی کردیم ۴ سال درس خوندیم خواهشا گزارشی تهیه کنید تا این بخشنامه لغو شود

 

مسکن مهر صفادشت  فاز۲

سلام مدت ۷ سال می باشد ک در مسکن مهر صفا دشت ثبت نام کردم ...تمام بلوک ها رو تحویل دادن فقط ۲ بلوک که تقریبا ۸۰% کارشون انجام شده وسه ساله که امروز و فردا می کنندوهنوز تحویل ندادن تو رو خدا بداد ما برسید ...........

 

بانک کشاورزی و پست بانک

سلام و درود کافینتی هستم در روستای چاه اسماعیل،  در مورد معرفی اشخاص برای فروش 30%سهام عدالت شون به بانک کشاورزی و پست بانک مشکل دارند، بانک کشاورزی سامانه غیر حضوری طراحی نکرده یا غیرفعاله، پست بانک هم اصلا سامانه غیر حضوری اعلام نکرده، فاصله روستا تا اولین بانک های مذکور  حدودا 35 کیلومتر می باشد و با این بیماری کرونا تردد سخت و طاقت فرسا شده، مردم نیازمند فعال سازی سامانه غیر حضوری هستند، ممنون می شم پیگیری نمایید

 

تقاضای آسفالت کنار گذر بلوار رهبری بروجرد

با سلام

مدت زمان زیادی از ساخت مجتمع انبوه سازی های کمپینگ لرستان شهرستان بروجرد می گذرد ولی فضای تردد ساکنان هنوز آسفالت نشده و در زمستان گل ولای و در تابستان گرد و خاک امان ساکنان را بریده است

رسیدگی کنند

با تشکر محمد کیانی از شهرستان بروجرد استان لرستان

 

حقوق معوقه یک سال وعید

تورا به خدا پیگیری کنید یک سال تمام حقوق نگرفته ایم عیدی 98,هنوز نگرفته ایم

 

وام ازدواج

با سلام لطفاً پیگیر وام ازدواج هم باشید

 

مشکلات کلاس آنلاین مجازی

با سلام وعرض ادب

من دانشجوی  کاردانی نرم افزارهستم، از اونجایی که تدریس درس‌ها  امسال به صورت مجازی هستند و دروس ها هم اکثرا باید به صورت عملی کار کرد من و عده ای از دوستانم در تدریس مجازی حاضر هستیم اما متاسفانه چیزی یاد نمی گیریم به علت نداشتن سیستم و کارهای عملی. بدتر از این ها اساتید و معاونین و رئسای دانشگاهمون هم با حذف این واحد ها با ما مخالفت می کنند و ما چیزی متوجه نمی شیم واقعا در حالی بقیه دانشگاه ها این حقوق به دانشجویان خودشون می دن. دانشگاه ما حتی حق انتقاد رو هم به دانشجویان رو نمی دهد. از شما عزیزان خواهشمندم به درخواستم توجه کنید.

 

دانشجوی دانشکده فنی حرفه ای کوثر ملایر

تغییرات لحظه به لجظه امتحانات پایان ترم

با سلام

با شرایط بحرانی پیش آمده ، که همه باید به هم کمک کنند و انسجام داشته باشند و با برنامه ریزی درست بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم، دانشگاه آزاد واحد تهران شمال هر لحظه تاریخ را جا به جا می کند و یک برنامه منظم و واحد را ارائه نمی دهد و ما نمی توانیم برای درس خواندن برنامه ریزی کنیم.( تا الان 4 بار برنامه تغییر کرده و هنوز تاریخی مشخص نیست) همچنین با وجود تمام بی بنظمی ها و تشکیل نشدن کلاس های حضوری علاوه گرفتن تمام شهریه ، شهریه را زیاد هم کردند.

لطفا رسیدگی کنید

با تشکر

 

افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو دوتا سه بار در طول سه ماه اول سال1399

چرا شورای رقابت به قیمت های عجیب و باورنکردنی محصولات شرکت های مدیران خودرو و کرمان موتور ورود نمی کنه؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی

یک کارشناس بازار سرمایه رشد صادرات نفت و پتروشیمی و همچنین رشد تولید خودرو در سال جاری را زمینه‌ای را برای بهبود شرایط نماد صنایع پتروشیمی و خودرویی و در نهایت بازار سهام عنوان کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی فراقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تاثیر افزایش صادرات نفت و محصولات پتروشیمی بر وضعیت بازار سهام اظهار کرد: رشد صادرات این نوع کالا‌ها صرفاً بر کرک اسپرد صنایع پتروشیمی حاضر در بورس اثر‌گذار خواهد بود. به هر اندازه کرک اسپرد آن‌ها رشد پیدا کند به همان اندازه وضعیت نماد صنایع این شرکت‌ها بورس هم ارتقاء می‌یابد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره افزایش تولید خودرو و تاثیر این موضوع بر بازار بورس هم گفت: با توجه به جایگاه نماد‌های خودرویی در بازار، تغییر مثبت در این بخش هم می‌تواند یک اتفاق مثبت برای بورس باشد، اما افزایش تولید خودرو زمانی بر بازار سهام موثر واقع می‌شود که قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو و سایپا هم دست‌خوش تغییر پیدا کند.


وی تصریح کرد: تقارن افزایش تولید با رشد قیمت خودرو و نزدیک شدن آن به نرخ بازار ابتدا برای این دو خودرو ساز و سپس سهامداران آن یک اتفاق مثبت خواهد بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بورس ، تولید خودرو ، صادرات پتروشیمی ، قیمت کارخانه‌ای خودرو ، بازار سرمایه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9T

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول