Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام کرد: در راستای افزایش خدمات دفاتر پیشخوان دولت به خصوص بازار سرمایه، سامانه دریافت نوبت آنلاین با آدرس اینترنتی nobat.epishkhan.ir راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، درحال حاضر 1033 شعبه شرکت های کارگزاری، 3801 دفتر پیشخوان دولت و 2028 شعبه منتخب بانک ‌ای کشاورزی، بانک شهر، صادرات، آینده، سپه و موسسه اعتباری ملل مسئولیت احراز هویت سهامداران بازار سرمایه را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود

مجیدی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از مشکلاتی که دلالان وسوداگران در بازار اجاره مسکن ایجاد کرده بودند برطرف شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده است شاهد بهبود و تقویت بازار اجاره هستیم که خود می تواند بخشی از مشکلات که مستاجران با آن روبرو بوده اند را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر بازار اجاره مسکن با راه اندازی سامانه خودنویس به سمت شفافیت حرکت کرده است که همین امر نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی در بازار اجاره مسکن داشته است.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: سامانه خودنویس در حال حاضر می تواند زمینه برای کاهش مدت زمان انعقاد اجاره  فراهم کند و  زمینه را برای تقویت بازار مسکن امکان پذیر شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس