Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروغی فر گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری با مشارکت نیکوکاران یزدی بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش دومیلیارد تومان و ۴۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان منطقه یک یزد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « بیژن فروغی فر»، با اشاره به مشارکت مردم نیکوکار در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری با مشارکت نیکوکاران یزدی بیش از 4000 بسته معیشتی به ارزش دومیلیارد تومان و 40 هزار پرس غذای گرم به ارزش 400 میلیون تومان در بین نیازمندان منطقه یک یزد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد سه آشپزخانه اطعام مهدوی در منطقه یک یزد کار طبخ غذای گرم برای توزیع در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را برعهده داشتند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یزد تصریح کرد: در این ماه با مشارکت نیکوکاران 214 کیلوگرم گوشت به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی ادامه داد: در روز عید سعید فطر 40 پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در سطح شهر و مراکز نیکوکاری منطقه یک یزد فعال بودند و در مجموع 85 میلیون تومان وجوهات مربوطه را دریافت کردند.

فروغی فر تصریح کرد: در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نیز 25 حامی نیکوکار به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) اضافه شدند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه شبستان یزد بین نیازمندان میلیون تومان منطقه یک یزد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار سبد معیشتی در قالب پویش «هلال رحمت» از سوی داوطلبان این جمعیت در نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

او با اعلام بهره مندی ۲۰ هزار نفر از اجرای این طرح، گفت: ارزش مجموع این سبد‌ها ۴۶ میلیارد ریال بوده و در فرایند تهیه و توزیع آن ۷۵۰ نفر داوطلب و خیر نیک اندیش مشارکت داشتند.

فخاری با تاکید بر این نکته که در طرح نوروزی امسال، داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر استان مشارکتی بی نظیر و تحسین برانگیز داشتند، افزود: اجرای پویش بشردوستی با مشارکت ۱۹۴ داوطلب و جمع آوری یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال کمک‌های مردمی، طرح نیابت با مشارکت ۱۳۱ نفر داوطلب، پویش مرهم زائز با مشارکت ۱۸۶ نفر داوطلب، پویش مروجین سلامت با مشارکت ۹۵ نفر داوطلب و اجرای طرح غربالگری سلامت با مشارکت ۱۸۵ نفر داوطلب از مهمترین برنامه‌های اجرایی حوزه داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز امسال بوده است.

او گفت: مجموع مشارکت داوطلبان هلال احمر مازندران در طرح نوروزی بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال بود که از این میزان ۴۴ میلیارد ریال در حوزه جوانان،۸ میلیارد ریال در حوزه امدادونجات و ۵۰ میلیارد ریال بوده و بیش از ۲۵ هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

فخاری با تقدیر از داوطلبان این جمعیت، افزود: در اجرای طرح نوروزی امسال ۱۷۵۸ نفر روز خیر داوطلب،۱۴۸ نفر روز داوطلب حقوقی،۸۵۷ دستگاه روز خودروی داوطلبی با ۷۴۷۲ ساعت فعالیت داوطلبانه مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی