Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کوماسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تمدید دو ماهه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۹۸ صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی، از صاحبان مشاغل خواست پیشاپیش مقدمات لازم برای برخورداری از مزایای مالیات مقطوع عملکرد سال ۹۸ را انجام دهند.

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سنوات گذشته امکان استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم برای برخی مشاغل مهیا می‌شود، افزود: هنوز شرایط استفاده از این تبصره توسط سازمان اعلام نشده است ولی بهتر است مؤدیان مالیاتی پیشاپیش مقدمات لازم در این زمینه را انجام دهند تا گرفتار روزهای پرترافیک مالیاتی که زمینه را برای گسترش بیماری کرونا مهیا می‌کند، نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی افزود: در این زمینه لازم است مؤدیان هر چه زودتر مالیات عملکرد سال ۱۳۹۷ خود را قطعی کنند چراکه یکی از شروط اولیه تعیین مالیات مقطوع، قطعیت مالیات سال قبل است.

وی با بیان اینکه پرداخت بدهی قطعی سال قبل و سایر معوقات از دیگر شروط بهره مندی از مزایای مالیات مقطوع است افزود: محتمل است که ثبت پایانه فروشگاهی در سامانه مالیاتی برای مؤدیانی که مکلف به این امر شده اند نیز به عنوان شرط استفاده از تعیین مالیات مقطوع مطرح گردد.

کوماسی گفت: در سال‌های گذشته استقبال خوبی ا ز مالیات مقطوع در استان شد به طوری که در سال گذشته ۶۷ درصد پرونده‌های مالیاتی صاحبان مشاغل در استان با استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم، به سرعت و سهولت قطعی شد و هیچ مأمور مالیاتی جهت رسیدگی، به این قبیل مؤدیان مراجعه نکرد.

کد خبر 4946899

منبع: مهر

کلیدواژه: مالیات اظهارنامه مالیاتی تمدید اجرا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج مالیات مقطوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: برای اولین باراست که آزمونی مختص معلولان برای جذب در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

اکبر شاهی افزود: در مقطع کاردانی ۱۲۷ نفر، در کارشناسی ۳۶۳ نفر، در کارشناسی ارشد ۹۳ نفر و در دکترا ۴ نفر عضو بهزیستی هستند و همه این افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی