Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@12:57:39 GMT

منع فعالیت نفت‌مسجدسلیمان در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۸۸۰

منع فعالیت نفت‌مسجدسلیمان در لیگ برتر

رویداد۲۴ عطاالله بهادری با تایید خبر منع فعالیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، اظهار کرد: پایان سال گذشته بود که وزارت نفت لزوم قطع هرگونه ارتباط اداری، سازمانی و مالکانه خود را طبق استناد به مصوبه مجلس با تیم‌های حرفه‌ای فوتبال از جمله تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد. تیم ما نیز دولتی است و بر این اساس نیز طبق قانون نمی‌تواند از امکاناتی، چون ورزشگاه مسجدسلیمان و خوابگاه برای اقامت بازیکنان استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچون باشگاه‌های دیگر نیز اسپانسر قوی نداریم و اکنون شرایط بسیار سخت‌تر از قبل شده است.

وی بیان کرد: نفت‌مسجدسلیمان تنها امید مردم مسجدسلیمان است و این تیم را هم از آن بگیرند جوانان این شهر باید چه کنند؟ از تمام مسئولان خوزستانی می‌خواهم پای کار بیایند و نگذارند دلخوشی مردم این شهرستان از دست برود.
بیشتر بخوانید: برنامه مسابقات معوقه لیگ برتر/ فولاد و استقلال؛ چهارم تیرماه، ساعت ۲۱رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ۹ بازی دیگر تا پایان فصل نوزدهم در پیش داریم، اما نمی‌توانیم از امکانات قبلی همچون ورزشگاه و خوابگاه در مسجدسلیمان استفاده کنیم. ضمن این‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم بسیار هزینه بر است و ما نیز حتی یک ریال پول نداریم و چطور باید وارد مسابقات شویم؟ اکنون تیم با اعتبار شخصی‌مان در تهران است و به دلیل بی‌پولی باید اردوی تهران را تعطیل کنیم.

وی گفت: ما از الان این موضوع را به اطلاع مردم مسجدسلیمان و خوزستان رساندیم و امیدوارم تا دیر نشده کاری شود. اکنون نفت یک وضعیت نامعلوم دارد. از استاندار خوزستان، نماینده مسجدسلیمان و سایر نمایندگان استان، مدیرکل ورزش خوزستان، پیشکسوتان و مردم خوزستان و از تمام رسانه‌ها و صدا و سیما می‌خواهم به یاری ما بیایند تا نفت از این بحران خارج شود. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نفت مسجدسلیمان لیگ فوتبال نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول (لیگ آزادگان) با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد.

بر این اساس، دریا بابل به مصاف شاهین بندر عامری رفت و دو بر صفر به برتری دست یافت. در دقایق ۲۰ و ۹۰، میلاد جهانی دروازه تیم شاهین بندر عامری را باز کرد. دریا بابل با این پیروزی، ۲۲ امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت.

در دیگر دیدار، نفت مسجدسلیمان به مصاف مس شهر بابک رفت به برتری دو بر صفر رسید. در این دیدار علی جراح و سجاد عبدویی برای نفت مسجدسلیمان گل زدند. نفت مسجد سلیمان با این برد ۵۳ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

برنامه دیدار‌های فردا لیگ آزادگان به شرح زیر است:

خوشه طلایی - استقلال آبی پوش ملاثانی

مس سونگون - پارس جنوبی جم

داماش گیلان - چادرملو اردکان

سایپا - خیبر خرم آباد

مس کرمان - شهرداری آستارا

نفت و گاز گچساران - شهر راز شیراز

فجر سپاسی - آریو اسلامشهر

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • هشدار سطح زرد برای فعالیت سامانه بارشی در خوزستان
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اصلاح روند صدور مجوزهای ایجاد ‌واحدهای‌ تولیدی و صنعتی ضروری است
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست
  • پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت