Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:10:07 GMT

نظارت‌ بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در یزد تشدید شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۲۱۰۰

نظارت‌ بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در یزد تشدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، "محمدعلی طالبی صبح امروز در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در زمینه رعایت موازین بهداشتی با یک ایمن پنداری در جامعه روبرو هستیم و نوع رفتارها حاکی از این است که مردم شرایط را عادی فرض کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد ادامه داد: به دلیل تعطیلی‌های اخیر شاهد رشد مسافرت‌ها و همچنین رفت و آمدهای خانوادگی بدون توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی بودیم و نگرانیم این موضوعات موجب رشد آمار کرونا در روزهای آینده در استان شود.

طالبی افزود: نگرانی اصلی ما از مسافرت مردم استان به مناطق آلوده و همچنین سفر ساکنین مناطق آلوده به کرونا در کشور به استان است و در همین راستا در خصوص پذیرش مسافرین از استان‌های آلوده تدابیری اندیشیده شد و امیدواریم با این تدابیر شاهد پیک دوم در استان نباشیم.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا بیان کرد: یکی از مصوبات این جلسه نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به اصناف، واحدهای صنعتی و واحدهای خدماتی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی گفت: تاکید ویژه ما در افزایش نظارت‌ها، نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های دولتی است و مقرر شد تا ارائه خدمات به شهروندان تا حد امکان بدون مراجعه حضوری باشد.

استاندار یزد ادامه داد: در این جلسه تصمیماتی به منظور تکمیل بیمارستان بحران گرفته شد و امیدواریم تا فصل پاییز شاهد بهره برداری از این بیمارستان باشیم تا از این پس بستری بیماران کرونایی در این مکان صورت گرفته و سایر بیمارستان‌های استان بتوانند روند عادی خود را طی کنند.

طالبی افزود: در زمینه تولید ماسک اتفاقات خوبی در ماه‌های اخیر در استان رقم خورد و واحد تولیدی ماسک n95 نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: صدا و سیما، رسانه‌های استان و شهرداری‌ها باید هشدارهای بهداشتی را با شیوه‌های جدید انجام دهند تا باور اتمام بیماری کرونا در بین مردم استان از بین برود و شاهد رعایت مجدد فاصله گذاری اجتماعی باشیم.

استاندار یزد گفت: روحیه خیرخواهانه و فعالیت‌های خیری شکل گرفته در جریان مبارزه با بیماری کرونا باید حفظ شود زیرا تبعات اقتصادی این بیماری پایان نیافته است.

.طالبی اظهار کرد: باید با توجه به امکان بازگشت جدی‌تر بیماری کرونا در فصل پاییز، آمادگی لازم برای شرایط سخت‌تر را داشته باشیم.

کد خبر 4946916

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا استاندار یزد استانداری یزد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • کاهش نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا