Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به آمادگی بازیکنان این تیم از مکاتبه با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مهیاکردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات خبر داد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه استانی سهند، در خصوص شرایط برگزاری تمرینات این تیم اظهار داشت: از زمانی که فدراسیون فوتبال، ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ ابلاغ کردند که باشگاه‌ها می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند، تمرینات تراکتور به منظور حفظ آمادگی بازیکنان با تمام قدرت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت انفرادی و گروه‌های چند نفره آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر بازیکن حرفه‌ای به مدت 2-3 ماه تمرینات خود را پیگیری نکند هم از نظر اضافه وزن و هم از نظر فنی دچار مشکل می‌شود. بر همین اساس درب‌های باشگاه به روی بازیکنان باز شده و زمین‌های تمرین را در اختیار آن‌ها قرار دادیم تا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام دهند.

مدیرعامل تراکتور در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط این باشگاه گفت: در این راستا ابتدا دو تست خون از بازیکنان گرفته شد که 4 بازیکن ما مشکوک به کرونا بودند، سپس تست PCR از آن‌ها گرفته شد که خوشبختانه نتیجه تست تمام اعضای تیم منفی بود. بعد از آن تمرینات به صورت انفرادی و گروهی ادامه داشت.

سهرابی افزود: طبق پروتکل‌های ابلاغی، دو روز قبل نیز بار دیگر تست PCR از اعضای تیم گرفته شد که متأسفانه این بار جواب تست 6 نفر از اعضای تیم که 4 نفر از آن‌ها بازیکن، یک نفر از کادر فنی و یک نفر از کادر پزشکی بودند، مثبت اعلام شد.

وی در رابطه با برنامه باشگاه تراکتور برای ادامه لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: بیانیه 4 باشگاه خصوصی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر، گفت: ما شرایطی را به مالک و هیئت‌مدیره باشگاه اعلام کرده‌ایم که اگر دغدغه‌های موجود در خصوص سلامتی بازیکنان رفع و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات مهیا نشود، همچنان روی مواضع خود پافشاری می‌کنیم و اکنون منتظر برخی اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

"موافق ادامه لیگ نیستیم" سهرابی با بیان این جمله گفت: تیم ما از تمام تیم‌ها قدرتمندتر بوده و تمریناتمان را قبل از سایر تیم‌ها آغاز کردیم. به همین دلیل از نظر آمادگی بازیکنان شرایط بسیار خوبی داریم. اما دغدغه‌ی ما حفظ سلامت بازیکنان است.

 وی در خصوص شرایط بازیکنان خارجی تراکتور، خاطرنشان کرد: متأسفانه چند بازیکن ما در خارج از کشور هستند. جفرسون یوری و حمزویی به دلیل شرایط قرنطینه در کشورهایشان مانده‌اند و امکان سفر ندارند، حتی دو بار بلیت حمزویی کنسل شده است. از طرفی بازیکنان برزیلی برای خروج از این کشور و سفر به تبریز باید به کشور ثالث رفته و بعد از طی دوران قرنطینه به کشورمان سفر کند.

تلاش تراکتوری‌ها برای بازگرداندن دژاگه به تبریزابعاد جدید از محکومیت تراکتور در پرونده استوکس و اروین؛ 250 هزار دلار بیشتر از قبل!الهامی: بدون 10 بازیکن اصلی چگونه تیم را برای مسابقات آماده کنیم؟/ نشاط اجتماعی با دادن جام به یک تیم خاص، به جامعه باز نمی‌گردد

مدیرعامل تراکتور در خصوص شرایط اشکان دژاگه اظهار داشت: باتوجه به آمار رو به رشد مبتلایان به کرونا در کشورمان، دژاگه نگران سلامت خانواده خود بوده و از کادر فنی درخواست کرده تا فعلاً در آلمان مانده و تمریناتش را به صورت اختصاصی انجام دهد.

سهرابی با تأکید بر اینکه در صورت ابتلای 5 بازیکن یک تیم به کرونا، مسابقات آن تیم برگزار نمی‌شود، ادامه داد: انصراف تیم‌های خصوصی در صورت فراهم نبودن شرایط، بر اساس قوانین فیفا و ای اف سی خواهد بود. اگر مسئولان مربوطه و فدراسیون فوتبال تضمین دهد، ما در خدمتشان هستیم و مشکلی نداریم.

وی در پایان گفت: تراکتور جزو تیم‌های بالای جدول بوده و با توجه به تمرینات انفرادی و گروهی انجام‌شده، آماده بازی هستیم. با این حال سلامت بازیکنان در فصل فعلی و آتی برای ما مهم است، چرا که کیفیت یک بازیکن در صورت ابتلا به کرونا، پایین می‌آید. بر همین اساس با فدراسیون و سازمان لیگ مکاتبات لازم را انجام داده‌ایم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم. اگر شرایط مهیا شود در خدمتشان خواهیم بود اما در غیر این صورت، تصمیمات هیئت‌مدیره و مالک باشگاه را اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/‌116/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال خصوص شرایط تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی رئال مادرید برای تمدید قرارداد ناچو

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید در صورت تمایل می‌تواند قراردادی جدید با کهکشانی‌ها منعقد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید تصمیم‌گیری درباره آینده ناچو فرناندس را کاملاً به خود او واگذار کرده است. تا پیش از این به نظر می‌رسید که مدافع میانی 34 ساله رئالی‌ها در پایان فصل به دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو خاتمه خواهد داد اما با پررنگ‌تر شدن نقش او در برنامه‌های تاکتیکی کارلو آنچلوتی در فصل جاری، ممکن است آینده متفاوتی در انتظار بازیکن کهنه‌کار باشد.

طبق ادعای نشریه آ اس، ماندن یا نماندن ناچو در رئال مادرید کاملاً به خود او بستگی دارد و مسئولان باشگاه نیز در اظهارنظری که رسانه‌ای نشده، گفته‌اند «به محض ابراز تمایل بازیکن برای تمدید قرارداد، فردای آن روز قراردادش تمدید خواهد شد».

پیشنهاد بی‌سابقه لیورپول برای خرید ستاره رئال مادرید

با وجود این ادعای آ اس، احتمال رفتن ناچو همچنان وجود دارد چرا که افزایش زمان حضور او در ترکیب رئال مادرید در بازی‌های سبک‌تر تیمش صورت گرفته و برای بازی‌های مهم فصل، کارلو آنچلوتی ترجیح داده که از اورلین چوامنی استفاده کند. علاوه بر این، برنامه باشگاه برای جذب «لنی یورو» مدافع میانی تیم فوتبال لیل فرانسه و رهایی دیوید آلابا و ادر میلیتائو از بند مصدومیت، می‌‌تواند به کاهش شانس ناچو برای فصل آینده منجر شود که این موضوع نیز می‌تواند روی تصمیم‌گیری او برای آینده تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند / عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • ریکاردو آلوز را طلسم کردند (عکس)
  • اعلام آمادگی رئال مادرید برای تمدید قرارداد ناچو