Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«فریبا گودرزی» افزود: امروز بعداز ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، جنوب شرق کشور به خصوص هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط ارتفاعات استان‌های قزوین، تهران، البرز و سمنان، رگبار باران و رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز پنجشنبه سازمان هواشناسی کشور،وی ادامه داد: شرایط ذکر شده با احتمال کمتر در ارتفاعات زاگرس دور از انتظار نیست ضمن اینکه برای فردا (جمعه) در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات استان‌هایی مانند قزوین، البرز، تهران، سمنان و کرمان، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی می‌شود برای دو روز آینده در نوار شرقی کشور به خصوص زابل، وزش باد به همراه گرد و خاک وجود داشته باشد.

گودرزی افزود: بعد از ظهر و نیمه شب جمعه با افزایش وزش باد در غرب و جنوب غرب کشور، احتمال وقوع گرد و خاک قوت خواهدگرفت ضمن آنکه آب‌های جنوب کشور نیز مواج می‌شوند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارندگی در ارتفاعات استان تا روز چهارشنبه گفت: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تأثیر سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا پایان هفته، روند تغییرات دما افزایشی خواهد بود، همچنین از اواسط روز چهارشنبه به تدریج و با استقرار جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت ابتدا در نوار ساحلی و سپس مناطق مرکزی خواهیم بود و شمال خلیج‌فارس تا فردا مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۸ و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۴.۷ و حداقل به ۲۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 747211

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعد و برق
  • آسمان بارانی در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی وضعیت آب و هوا/ آسمان این استان‌ها بارانی می‌شود
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور