Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا در راستای رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا از قزوین، با حضور جمالی پور استاندار قزوین و قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین ،زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین ، مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی استان واحد تولیدی رنگین طیف شیمی تولید کننده اسپری رنگ مو، اسپری خوشبو کننده هوا، پاک کننده، حشره کش و سوسک کش با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و حمایت مسوولان ارشد قزوین فعالیت خود را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت با ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ۵۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین در حاشیه شروع به کار این واحد گفت: شرکت رنگین طیف شیمی بعد از چند سال تعطیلی دوباره به چرخه تولید برگشته و در حال حاضر قابلیت رقابت در بازار با محصولات مشابه داخلی و توانایی صادرات را دارد و بازار مصرف تولیدات آن مطلوب بوده به طوریکه مقدار تقاضا بیشتر از مصرف بوده است.

وی گفت، در این راستا ما به صورت منظم و مستمر بازدیدهای میدانی از صنایع استان را با حضور مدیران و مسوولان دستگاه‌ها برگزار کرده و برای حل مشکلات واحدها تلاش می‌کنیم.

این مسئول گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، توسعه صادرات و فعال نمودن بخش معادن از تکالیف و هدف گذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و اجرای نهضت ساخت داخل نیز در محورهای کاری سال جاری سازمان قرار دارد.

افضلی افزود: همچنین حل مشکل تامین منابع مالی شرکت‌ها و واحدها که تاکنون بانک محور بود از راه‌های دیگر در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم گام‌های عملیاتی و اجرایی را برای جهش تولید در استان برداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه به همراه استاندار قزوین از چهار شرکت تولیدی در شهرک صنعتی لیا و یک شهرک تولیدی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایجاد اشتغال احیای واحدهای تولیدی جهش تولید واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود

هاشم علایی اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

او شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در آن منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸ هزار نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

علایی، از برنامه‌های این شرکت برای آماده سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآورد‌های لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

او تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحد‌های تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید