Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه عشایر نیازمند توجه ویژه هستند گفت: باید بیمه عشایری توسعه و در بخش‌های مختلف به صورت قانونمند مورد حمایت قرار گیرند. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در ادامه سفر خود به شهر شیراز در دیدار با سران عشایر استان فارس اظهار داشت: اگر رهبری می‌گویند جهش تولید، تولید عشایر باید مورد توجه تمام بخش‌ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره  دو هزار و 200 شهید عشایر استان فارس گفت: صفات عشایر از ایثارگری و حفظ ارزش‌ها و دفاع از کشور از مقابله با انگلیس‌ها تا دفاع مقدس که با بصیرت و حضور به موقع در دفاع از ارزش‌ها و این وطن صورت گرفت فراموش نمی‌شود.

آیت‌الله رئیسی: دستگاه قضا باید سالم بماند / افتخار‌مان گره‌گشایی از مشکلات مردم است / به هیچ عنوان نباید اجازه داد زمین‌خواران سراغ سرمایه‌های ملی بیایندنشست روسای واحدهای قضایی فارس به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شددستور رئیسی به دادستان‌کل و معاون بین‌الملل قوه قضائیه برای پیگیری استرداد مفسدان فراری

رئیس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بزرگترین افتخار برای ما این است که سربازی نظام و مردم را کنیم بدون تردید عشایر سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل در کشور و یک جریان مولد هستند که در دستگاه قضا نیز این قشر زحمتکش را که در تمام عرصه‌های انقلاب پیشتاز بوده  مورد حمایت قرار می‌دهیم.

این خبر در حال تکمیل شدن است.........


انتهای پیام/424

R7771/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در بازدید از راه‌های عشایری شهرستان گچساران افزود: بیشترین آسیب به مسیر تردد عشایر و پل‌ها در مناطق دریلا، باباکلان، آبگندی، چهار تنگ، هلیگان، کوه گود گل، خشاب، کمر زرد، تنگ دالین، گچ عوض و گچ ترابعلی وارد شده است.
وی با بیان اینکه این مسیر‌ها نیاز به بازگشایی دارند اضافه کرد: در حال برآورد دقیق خسارت وارد شده در این زمینه هستیم.
استاندار گفت: بیش از ۵ هزار کیلومتر راه عشایری در استان وجود دارد که دولت تلاش می‌کند تا در همین دوره با اختصاص اعتبارات مناسب بخش زیادی از این راه‌ها بهسازی و ایمن سازی شود.
احمد زاده به سیاست‌های دولت سیزدهم در حمایت و رفع مشکلات جامعه عشایری اشاره و عنوان کرد: در اقدامی بی سابقه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر دور دوم دولت به استان و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هم از اعتبارات متمرکز سازمان امور عشایر کشور برای ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه‌های مخالف عشایر استان اختصاص یافت.
استاندار عنوان کرد: از سهم آلایندگی نفت هم ۸۰ میلیارد ریال برای ابنیه راه‌های عشایری در شهرستان گچساران اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر
  • نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • نوروزگاه‌های عشایری ۱۴۰۳ در آذربایجان شرقی
  • استقبال از مهمانان نوروزی در نوروزگاههای عشایری خوزستان
  • برپایی ۴۰ پایگاه گردشگری عشایری همزمان با نوروز دراستان اصفهان