Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی گفت: تعداد زندانیان آمریکایی  به دلیل مشکلات امنیتی در ایران مشخص می باشد؛ همچنین با توجه به حسن نیت برخی از کشورها از جمله سفیر و دولت سوئیس پیشنهادی برای آزادسازی این افراد از بعد انسان دوستانه مطرح شد و  ما نیز به این تلاش ها توجه کردیم و اقداماتی انجام شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت وگو با صداوسیما تاکید کرد: اگر زمینه مبادله زندانیان فراهم باشد و بتوانیم بی گناهی شهروندان ایرانی را که به اتهام بی اساس و واهی دور زدن تحریم های آمریکا که این تحریم ها یک جانبه ، بی پایه و بی اساس است را دنبال  و تمام توان خود را برای آزادی آنها انجام خواهیم داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید

هفته گذشته موضوع ربوده شدن دختر جوانی ۱۶ ساله اهل کردستان به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۱۴ هفت چنار به موضوع ورود کردند.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل، قاضی براعه رییس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اعلام شد و کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و کشف حقیقت و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

خانواده دختر اعلام کرده بودند که برای آزادی دخترشان آدم ربا تقاضای ۱۰ میلیارد تومان وجه نقد را کرده‌اند.

پس از انجام تحقیقات اولیه، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، در کمتر از ۷۲ ساعت متهم را در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین شناسایی و دستگیر کردند.

متهم از همان ابتدا موضوع آدم ربایی را انکار کرد و گفت: با این دختر خانم در فضای مجازی دوست شده بود و دخترخانم به خواست و اراده خودش با او آمده بود و تقاضای پول هم نقشه او بوده است.

به گفته قاضی براعه، دخترخانم هنوز به دادسرا مراجعه نکرده است و حال روحی مساعدی ندارد و خانواده وی اعلام کرده اند که در این سه روز گروگان گرفته شده بود و او را در منزلی حبس و آزار و اذیتش کرده بود که متهم آنرا انکار کرده است.

براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده در حال انجام است.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • ایرانی ها استاد دور زدن تحریم
  • پلیس در پی عملیات آزادسازی گروگان آبادانی تجلیل شد
  • کره شمالی یک موشک جدید ضد هواپیما پرتاب کرد
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران