Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک تایسون پیشنهاد ۱۸ میلیون دلاری برای مبارزه با یک ورزشکار برزیلی را رد کرد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانال تلویزیونی Globo برزیل گزارش داد: مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس جهان در دسته سنگین‌وزن با وجود دریافت پیشنهاد 18 میلیون دلاری حاضر نشد با واندرلی سیلوا، مبارزه برزیلی هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک تایسون 53 ساله پیشنهاد مبارزه با این ورزشکار برزیلی را از سوی یک شرکت آمریکایی  سازمان‌دهنده رقابت‌های رزمی جهان از جمله MMA دریافت کرد. رافائل کوردیرو، یک مربی رزمی که مایک تایسون را آماده بازگشت به رینگ می‌کند اعلام کرد او فقط حاضر به مبارزه با بوکسورها است.

مایک تایسون پایان ماه آوریل اعلام کرد می‌خواهد به رینگ مسابقه بازگردد. آخرین مسابقه این بوکسور آمریکایی سال 2005 میلادی برگزار شد. او در 58 مسابقه رسمی 50 پیروزی کسب کرد.

می‌ودر: من بهترین بوکسور تاریخ هستم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,30,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ورزشی‌های رزمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشی های رزمی ورزشی های رزمی مایک تایسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • (ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟