Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@15:20:50 GMT

فولادسنگان فرزند تحریم است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۳۸۴

فولادسنگان فرزند تحریم است

خبرگزاری آریا - علی امرایی در آیین افتتاح طرح های معدنی سنگان اظهار کرد: ما در فولاد سنگان تحت مدیریت شرکت فولاد مبارکه و به فرموده مقام معظم رهبری برای جایگزینی معدن به نفت قدم برداشتیم.
به گزارش خبرگزاری آریا : وی اظهار کرد: این کارخانه با همت و سرمایه گذاری شرکت فولادمبارکه و به منظور تامین مواد اولیه بزرگ ترین فولادساز خاورمیانه راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته امرایی، سرمایه این طرح 3800میلیارد تومان بوده و اشتغالزایی 3500 نفری مستقیم و غیرمستقیم را شامل می شود.
مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان تصریح کرد:هم اکنون رتبه 3 تولید کنسانتره کشور را داریم و باعث افزایش تولید 10 درصدی کنسانتره کشور شده ایم.
امرایی بیان کرد: از ویژگی های بارز این طرح برای اولین بار در کشور، راه اندازی آبگیری باطله است که تا 50 درصد آب مصرفی به چرخه باز گردد.
وی افزود: فولادسنگان فرزند تحریم است، در تحریم ساخته و در اوج آن به بهره برداری رسیده و به دست متخصصان داخلی این کار انجام شده است.
امرایی بیان کرد: ما به عنوان معین اقتصادی استان انتخاب شدیم و 4 مدرسه را در کمتر از 100 روز ساخته ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران

عارف امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های استان تهران اظهار کرد: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس هستیم.

وی با بیان اینکه تردد در محور آزادراه تهران - شمال روان است، گفت: به همه رانندگان توصیه می‌شود در زمان ترافیک فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کنند تا در صورت ترمز از برخورد جلوگیر ی شود، همچنین حرکت میان خطوط و سبب سبک تر و روان شدن مسیر شده و از بی نظمی جلوگیری می‌کند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در ادامه به تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه اشاره کرد و عنوان کرد: این محورها هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

امرایی بیان کرد: برای سایر محورهای مواصلاتی نیز تردد روان گزارش شده است.

کد خبر 6079416

دیگر خبرها

  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد
  • تحریم ها باعث قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد در سال ۱۴۰۲
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟