Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ۲ مسابقه نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) روز‌های ۱۲ و ۱۳ ژوئن (۲۳ و ۲۴ خرداد) برگزار خواهند شد. این ۲ بازی، با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان بیماری کووید ۱۹ آغاز خواهد شد و در پایان بازیکنان به تشویق نمایندگانی از کادر درمان در زمین مسابقه خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت "فوتبال ایتالیا"،دیدار تیم‌های یوونتوس - میلان در تاریخ ۱۲ ژوئن برگزار می‌شود و ناپولی - اینتر هم در تاریخ ۱۳ ژوئن به مصاف هم می روند که این ۲ مسابقه اولین بازی‌های فوتبال ایتالیا است که پس از سه ماه وقفه به دلیل بحران ویروس کرونا، انجام می‌شوند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای گفت: برای یادبود همه قربانیان بیماری همه گیر کووید ۱۹، شاهد سکوت دقیقه‌ای قبل از شروع ۲ مسابقه نیمه نهایی خواهیم بود. در پایان این مسابقه‌ها، تیم‌ها و داوران مسابقه، ۳ نفر از کادر بهداشتی و درمانی را که به همراه بازیکنان در زمین حضور خواهند داشت، تشویق خواهند کرد. این اعضای کادر درمان به طور نمادین نماینده تمام آن دسته از پرستاران، پزشکان، محققان و سایر افرادی خواهند بود که در مبارزه با کووید ۱۹ به طور خستگی ناپذیر کار کرده اند. دنیای فوتبال می‌خواهد از آن‌ها تشکر کند.

گفتنی است، مسابقات نیمه نهایی کوپا ایتالیا پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

درخواست برای حضور تماشاگران در بازی‌های سری آ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کوپا ایتالیا یوونتوس نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی در خانه متوقف شد

شاگردان فرانچسکو کالزونا در دیداری خانگی از عهده شکست فروزینونه برنیامدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا از ساعت 14 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف فروزینونه رفت و در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافت.

متئو پولیتانو در دقیقه 16 و ویکتور اوسیمن در دقیقه 63 برای ناپولی در این دیدار گلزنی کردند و ولید شدیره مهاجم مراکشی فروزینونه هم در دقایق 50 و 73 هر دو گل میهمان را به ثمر رساند. همچنین ماریو روی از ناپولی در دقیقه 8+90 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

مدافع عنوان قهرمانی سری A با این تساوی خانگی 49 امتیازی شد و همچنان در رده هشتم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا جای دارد. فروزینونه هم با این تساوی 27 امتیازی شد و تغییری در جایگاهش (رده هجدهم جدول) حاصل نشد.

وسوسه شدن کونته برای قبول هدایت ناپولی

در همین چارچوب عصر امروز و امشب دیدارهایی به شرح زیر برگزار می‌شود:

ساسولو - میلان، ساعت 16:30

ادوینزه - رُم، ساعت 19:30

اینتر - کالیاری، ساعت 22:15

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال