Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: بنابر مصوبه فرمانده معظم کل قوا تمام درآمد «پادگان ۰۶» به مسکن و معیشت کارکنان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه نیروی پدافند هوایی در سمنان، ضمن بازدید از امکانات زیست و اسکان کارکنان وظیفه این یگان، روند آموزش کارکنان وظیفه را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر موسوی در ادامه با حضور در گروه پهپادی مرکز آموزش شهدای پدافند هوایی، میزان آمادگی رزمی-عملیاتی این یگان را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین با فرماندهان، مسئولین عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و همچنین کارکنان پایور و وظیفه دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان در مورد موفقیت اداره مهندسی و بنیاد تعاون ارتش در موضوع «پادگان ۰۶» گفت: بعد از سال‌ها مذاکره، با تعامل وزارت مسکن، شهرداری و ارتش، توافقات بسیارخوبی حاصل شد که پس از اتمام فرایند، نتایج آن ملموس خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنابر مصوبه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، تمام درآمد «پادگان ۰۶» به مسکن و معیشت کارکنان اختصاص خواهد یافت.

در این بازدید امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: پادگان ۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان /رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • فوری/ واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان +جزئیات مهم
  • فوری/ واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان +جزئیات مهم
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد