Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:43:35 GMT

توماس مولر و استقبال از خرید احتمالی بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۵۸۱۰

توماس مولر و استقبال از خرید احتمالی بایرن مونیخ

توماس مولر، مهاجم 32 ساله بایرن مونیخ از احتمال انتقال کای هاورتز به این تیم استقبال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان کای هاورتز در ترکیب لورکوزن باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشند. البته به نظر می رسد بایرن مونیخ مذاکرات برای خرید این ستاره آلمانی را اغاز کرده و از بالاترین شانس برای خرید هاورتز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا توماس مولر نیز به تمجید از او پرداخت و مدعی شد از بازی کردن کنار هاورتز لذت می برد.

 

توماس مولر گفت: "متاسفانه من هیچ گونه اطلاعاتی در حوزه مالی و مدیریت ورزشی ندارم. نمی دانم برنامه ریزی انجام شده برای فصل تابستان و بازار نقل و انتقالات چگونه است و اطلاع ندارم در شرایط فعلی چه بودجه ای را می توان برای خرید بازیکنان جدید اختصاص داد.

 

در آخرین اردویی که من در تیم ملی حضور داشتم، از تمرین و بازی کردن در کنار کای هاورتز او لذت بردم. هاورتز اگر بهترین استعداد اروپا در سن خودش نباشد، می توان او را بازیکن بسیار خوبی دانست. او توانایی های بسیار بالایی دارد. ما می خواهیم در ترکیب بایرن مونیخ همیشه بازیکنانی با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشیم."

 

بایرن مونیخ توماس مولر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ توماس مولر بایرن مونیخ توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!

به گزارش "ورزش سه"، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به بایرن مونیخ پیوست و همه انتظار داشتند که حضور او در این تیم به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی فاصله موجود در صدر جدول بوندسلیگا را افزایش دهد. 

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ بوندسلیگا (95 میلیون یورو) قرار بود شرایط را برای بایرن بهبود ببخشد و به روند یازده قهرمانی متوالی این تیم کمک کند تا آنها همچنان بتوانند مدعی اصلی این مسابقات بمانند. 

این یک معامله دو سر بُرد بود. بایرن مونیخ همچنان سلطه‌اش را بر لیگ حفظ می‌کرد و امیدوار بود که بار دیگر به قهرمانی در اروپا هم دست پیدا کند و در عین حال کین هم می‌توانست دستاوردهای بسیاری را کسب کند و به جام قهرمانی برسد اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 

به نظر می‌رسد طلسمی که پیش از این در تاتنهام همراه این ستاره انگلیسی بود، حالا با او به آلمان رفته است. بایرن فرصت قهرمانی در بوندسلیگام و جام حذفی و سوپر جام را از دست داده و حالا تنها امیدش به لیگ قهرمانان است که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی با آرسنال 2-2 مساوی کرده و حالا منتظر بازی برگشت است. 

مشکل در این فصل به هیچ وجه کین نبوده است. در واقع بایرن با وجود درخشش کین نتوانسته است به‌عنوان قهرمانی برسد چون او تا به حال 39 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل ارسال کرده است. این در حالی است که تنها 39 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. 

سی و دو گلی که او در لیگ به ثمر رسانده، باعث شده است که بهترین آمار را برای بازیکنی که فصل اول حضورش در این رقابت‌ها را تجربه کرده به ثبت برساند و حالا مدعی اصلی کسب کفش طلاست و سرهو گیراسی و کیلیان امباپه در تعقیبش هستند. 

با این حال، به نظر می‌رسد که طلسم او حتی بر رکوردی که کینگزلی کومان داشت هم غلبه کرده است. این ستاره فرانسوی پیش از این در تمامی فصل‌های فوتبالش از سن 16 سالگی که کارلو آنچلوتی در پی اس جی به او بازی داد، توانسته بود جام قهرمانی را به دست آورد. 

این بازیکن پیش از این در فصل 13-2012 و 14-2013 با پاری سن ژرمن، در فصل 15-2014 و 16-2015 با یوونتوس و هشت فصل با بایرن مونیخ قهرمانی را تجربه کرده بود و حتی در فصل 16-2015 با توجه به حضورش در یوونتوس و بایرن دو جام به دست آورده بود. 

کومان حالا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و فصل برای او به پایان رسیده است و حالا باید دید که می‌تواند تیم ملی کشورش را در رقابت‌ها یورو همراهی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال
  • پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - کلن ۰
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ