Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس قوه قضاییه در ادامه سفر استانی به فارس، از اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان به صورت از پیش اعلام نشده، بازدید کرد. تاریخ انتشار: 16:13 - 22 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۲۳۲

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی در ادامه سفر استانی به فارس، از اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان به صورت از پیش اعلام نشده، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای ورود، به استماع اظهارات تعدادی از مراجعان پرداخت و درخواست‌های آن‌ها را رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمود.

رییس قوه قضاییه با حضور در بخش‌های مختلف این اداره کل، نحوه خدمت رسانی به ارباب رجوع را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه آخرین وضعیت اجرای طرح مهم کاداستر در استان فارس را مورد پرس و جو قرار داد که مدیرکل ثبت اسناد و املاک این استان توضیحاتی را در این زمینه اعلام کرد و گفت: ۲۰ درصد اراضی ملی در طرح کاداستر تثبیت شده است.

رییس قوه قضاییه به گفت‌وگوی رو در رو با کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس پرداخت و وضعیت اقدامات صورت گرفته را بررسی کرد.

وی در مورد نحوه ثبت اسناد از کارکنان این واحد سئوال و بر توسعه استفاده از ابراز الکترونیک برای پیشبرد امور تاکید کرد.

آیت الله رییسی وضعیت دفتر اسناد بازداشتی‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد که کارمند این واحد به رییس قوه قضاییه پیشنهاد داد که تدبیری اندیشیده شود که بازداشت اسناد در همان دادگستری‌ها انجام شود.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر صحیح بودن این پیشنهاد بر ضرورت حرکت سریع در مسیر تسهیل امور مردم تاکید کرد و گفت: باید در دادگستری‌ها کارشناسی، وکالت معاضدتی و دفتر بازداشت کردن سند مستقر باشد؛ یعنی یک بسته کامل از تمام اقداماتی که سرویس دهنده به قاضی هستند و خدمات قضایی به مردم می‌دهند این امر می‌تواند کار مردم را تسهیل کند و باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: گزارش سفر رییس قوه قضاییه به استان فارس

آیت الله رییسی در واکنش به گزارش یکی از کارکنان این اداره کل مبنی بر حذف فیزیکی کامل پرونده‌های ثبتی و اسکن شدن آن‌ها، اسکن اسناد را از بهترین اقدامات صورت گرفته در ثبت اسناد فارس عنوان کرد.

غلامحسین اسماعیلی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه و حجت الاسلام و المسلمین موسوی رییس کل دادگستری استان فارس آیت الله رییسی را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه آیت الله رییسی اداره ثبت فارس کل ثبت اسناد و املاک رییس قوه قضاییه آیت الله رییسی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی گفت: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را نیز با مهر اداره ورزش و جوانان در دست دارم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه‌ها پرداخت شد، اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نیست.

وی گفت: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی خاطرنشان کرد: تا امروز ۴ مدیر در راس اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته‌اند و هر کسی که می‌آید برای دریافت پاداش به او مراجعه می‌کنم، اما من را به مدیر بعدی پاس می‌دهد. حتی ۳ ماه قبل از عید با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هتل المپیک جلسه داشتم و به من قول داد که پاداش پارالمپیک توکیو را بعد از عید حتما پرداخت خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اولاد افزود: سال گذشته به دلیل این که مسوولین به وعده خود عمل نکردند برای احقاق حقم حساب اداره کل ورزش و جوانان استان را توقیف کردم. زمانی که این حکم اجرایی شد استان فارس حساب خود را خالی کرده بود. چند روز پیش نیز با وکیلم صحبت کردم و برای این که حقم پایمال نشود اموال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را توقیف کردم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، واقعا این نوع رفتار و برخورد مسوولان را نوعی توهین به خود می‌دانم. بیش از ۲ سال است که حواله روی دستم باد کرده و کسی جوابگو نیست و برای دریافت پاداشم مرتب من را پاس کاری می‌کنند.

وی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن که اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات که ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، قبل از عید صبح و بعدازظهر تمرین داشتم، اما الان روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنم و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تلاشم بر این است که در دیسک و وزنه علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

اولاد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند، افزود: تمریناتم را هنوز به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی در آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و قرار است یک اردوی متمرکز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در تهران داشته باشیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • افزایش تعداد گونه گوزن زرد ایرانی در سایت ارسنجان