Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین از آمادگی هشت کشور اروپایی برای شناسایی کشور فلسطین در واکنش به طرح اشغال کرانه باختری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «عزام الاحمد» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» و کمیته مرکزی فتح اعلام کرد، هشت کشور اروپایی در واکنش به طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت یک‌جانبه و به دور از اجماع کشور‌های عضو اتحادیه اروپا، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، اتحادیه اروپا مخالف با طرح اشغال کرانه باختری است و به اتخاذ تحریم علیه رژیم اسرائیل در صورت اجرای این طرح اشاره کرده است.

وی از نتایج نشست سازمان همکاری اسلامی در این باره نیز قدردانی کرد و افزود، فلسطین برای برگزاری نشست‌هایی در سازمان ملل از جمعه مجمع عمومی و شورای امنیت تلاش می‌کند تا مقدمه‌ای بر برگزاری نشست بین‌المللی صلح باشد.

سازمان همکاری اسلامی چهارشنبه شب (دیشب) نشستی مجازی برای بررسی قصد رژیم صهیونیستی جهت اشغال اراضی بیشتری از کرانه باختری برگزار کرد.

این سازمان در بیانیه پایانی نشست خود، طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی وسیعی از کرانه باختری را باطل خواند و خواستار تحرکات فوری برای مقابله با آن شد

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ساف فتح کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری