Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی استان کرمان از آغاز اجرای طرح تشدید انضباط‌بخشی ترافیکی در کرمان، سیرجان و رفسنجان خبر داد و گفت: «اجرای طرح تا اطلاع‌ ثانوی ادامه دارد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: «اجرای طرح تشدید انضباط‌بخشی ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود از روز سه‌شنبه (۲۰ خرداد ماه) آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «در اجرای این طرح کلیه‌ی نقاط حادثه‌خیز در سطح معابر شهری در استان و برخی از شهرستان‌ها شناسایی شده و تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند گرفت».

ناظری با اشاره به این‌که این طرح در شهرهای کرمان، رفسنجان و سیرجان اجرا می‌شود، گفت: «یکی از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سال‌جاری افزایش انضباط ترافیکی، قانونمند کردن هرچه بیشتر و توجه به رعایت قانون توسط رانندگان است».

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: «ماموران پلیس راهور در سطح استان در تلاشند تا بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و همچنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه‌ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را در سطح استان ایجاد کنند تا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات و عواقب اجتماعی و اقتصادی ناشی از آن در سطح استان باشیم». /

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی ناظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: ابزار نظارت تجمیعی بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی بهره برداری شد.

محمدرضا سمیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با هدف افزایش سهولت نظارت بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با همکاری اداره کل نظارت بر ساخت‌وسازها و کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به راه‌اندازی ابزار نظارت تجمیعی بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی اقدام کرده است.

وی افزود: در این ابزار که به صورت داخلی تولید شده است، داده‌های مورد نیاز از سامانه‌های لوح گشتی، پایش تخلفات ساختمانی و کنترل و نظارت ناوگان خودرویی (AVL) برداشت و در قالب دو گروه گزارشات خودرو محور و مکان محور در اختیار مدیران و کارشناسان مربوطه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: از طریق این ابزار حجم بالایی از اطلاعات و مختصات جغرافیایی ترددها و توقف‌های مربوط به خودورهای نظارتی، مورد پردازش قرار گرفته است و با ترکیب نتیجه پردازش‌های انجام شده با اطلاعات سایر سامانه‌های فوق‌الذکر، امکان رصد ترددها و توقف‌های انجام شده در محل‌های مربوط به یک کد نوسازی یا مختصات جغرافیایی خاص، بررسی و صحت‌سنجی اقدامات و تردد و توقف‌های انجام شده در بازه مأموریتی تعریف شده برای اکیپ‌های گشتی، نمایش وضعیت برخط خودروهای پلیس ساختمان، بررسی وضعیت اقدامات هر یک از اعضای اکیپ‌های مربوطه و نمایش تجمیعی اطلاعات در قالب گزارشات نقشه محور به صورت یکپارچه و در مدت زمان کوتاه وجود دارد.

سمیعی گفت: در گذشته برای انجام نظارت‌های مربوطه، باید گزارشات و اقدامات ثبت شده در سامانه‌های AVL، لوح گشتی و پایش تخلفات ساختمانی به‌صورت جداگانه بررسی و امکان ارائه گزارشات تجمیعی و نقشه محور وجود نداشت.

کد خبر 747225

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!