Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:33:25 GMT

طرح مومنانه اهدای خون در بروجرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۶۶۹۱

طرح مومنانه اهدای خون در بروجرد آغاز شد

جانشین سپاه ناحیه بروجرد گفت:  مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای خون از امروز در شهرستان بروجرد آغاز شده است.

  سرهنگ حسنوند روز پنجشنبه در حاشیه طرح خونگیری جوانان بسبجی شاعل در ادارات بروجرد گفت: در این مرحله از رزمایش ، اهدای خون توسط بسیجیان شهرستان بروجرد انجام می‌شود.

سرهنگ حسنوند با اشاره به کاهش بانک خون کشور در اثر کرونا گفت: برگزاری این رزمایش سراسری موجب کمک به بیماران نیازمند به گروه‌های خونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سه مرحله قبلی رزمایش کمک مومنانه بسیجیان و خیرین با تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک کردند و در این مرحله با اهدای خون، عمر دوباره‌ای به بیماران می‌دهند.

سرهنگ حسنوند از انجام هماهنگی‌های لازم با انتقال خون شهرستان به منظور اجرای پویش اهدای خون در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مرحله از رزمایش از امروز آغاز و طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها بروجرد سازمان انتقال خون ايران علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد سازمان انتقال خون ايران علائم کرونا بروجرد سازمان انتقال خون ايران علائم کرونا اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه گفت: این مرحله از رهاسازی در مرحله نخست از سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می شود.

مجید رستگاری افزود: در مرحله نخست ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در مرحله دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

رستگاری اظهار کرد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک