Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قرچک گفت: میراث فرهنگی صحبت‌های متفاوتی در خصوص تپه پوئینک مطرح می‌کند که دو سال پروژه عمرانی کمربندی جنوبی را به تعویق انداخته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، بهمن خطیبی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با حضور تقی‌زاده، معاون‌ امور عمرانی استاندار تهران، فرمانداران قرچک و پیشوا و با حضور مدیران کل استانی به میزبانی فرمانداری ورامین اظهار داشت: تعیین تکلیف کمربندی جنوبی قرچک هرچه سریع‌تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میراث فرهنگی صحبت‌های متفاوتی در خصوص تپه پوئینک مطرح می‌کند که دو سال پروژه عمرانی کمربندی جنوبی را به تعویق انداخته است؛ میراث اعلام کرده که کمربندی جنوبی می‌توانند دیوار به دیوار تپه ادامه پیدا کند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر، تقاطع‌های شهرستان قرچک مصوب شده است و در خواست داریم هر چه سریع‌تر این دو تقاطع تعیین تکلیف شود.

خطیبی بیان داشت: بحث آلایندگی شهرستان قرچک بعد از شهرری در رتبه دوم قرار دارد و تقاضا داریم که بحث آلایندگی شهرستان از سیمان و پالایشگاه تهران پرداخت شود تا اعتبارات آلایندگی در حوزه‌های زیست محیطی و عمرانی هزینه گردد.

وی بیان داشت: اقدامات اولیه شهرک سفال قرچک انجام شده و تغییرات کاربری صورت گرفته است و تقاضا داریم اعتبارات آن جهت راه اندازی پرداخت شود و میراث فرهنگی نیز احداث این شهرک را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

فرماندار شهرستان قرچک عنوان داشت: مسیرهای روستایی شهرستان قرچک به‌خصوص صالح‌آباد، قشلاق جیتو و ولی آباد نیاز به بازسازی دارد و اداره راهداری در این خصوص اهتمام داشته باشد و اعتبارات آسفالت و روکش جاده‌ای را پرداخت کند.

خطیبی در پایان تأکید کرد: زیرساخت‌های مستقر شدن هلال احمر در شهرستان مهیا شده و از مسؤولان هلال احمر و استاندار تهران تقاضا داریم که هلال احمر در شهرستان مستقر شود و مستقر شدن این سازمان تقاضا و خواسته‌های مردم این شهرستان است.

اداره برق برای رفع نوسانات برق اقدام شایسته انجام نمی‌دهد

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک نیز در این نشست اظهار داشت: بعضی از مشکلات شهرستان نیاز به رسیدگی در استان دارد و گاهی مدیران استانی پرونده‌ها و مشکلات مردم را به کندی پاسخ می‌دهند.

وی گفت: یکی از مشکلات موجود در شهر قرچک روشنایی معابر است، اداره برق در خصوص رفع و نوسانات برق اقدام شایسته انجام نمی‌دهد؛ نیازمند حمایت اداره برق هستیم، چراکه وظیفه ما خدمت گذاری به مردم است.

شهردار قرچک افزود: آرامستان قرچک در حال احداث است و مسیر به حدود دو و نیم کیلومتر نیاز به روشنایی دارد؛ تقاضا داریم در این خصوص هم اقدام شایسته صورت گیرد.

خرمی‌شریف ادامه داد: شهرداری قرچک در حوزه وسایل نقلیه مانند آتش نشانی با مشکلاتی مواجه است، هزینه خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شده، ولی خبری از تحویل این ماشین آلات نیست، درخواست داریم از معاون استاندار تهران که این مهم انجام شود.

وی در پایان گفت: رشد و پیشرفت جمعیتی شهرستان قرچک در ارتفاع صورت می‌گیرد و وجود ماشین‌آلات آتش نشانی مجهز از واجبات مدیریت شهری است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کمربندی جنوبی شهرستان قرچک میراث فرهنگی تقاضا داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: برابر گزارش دریافتی از نیرو‌های انتظامی کبودراهنگ به اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان، مبنی بر کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک خودرو شخصی در یکی از مسیر‌های ارتباطی کبودراهنگ، بررسی و تحقیقات در دستور کار نیرو‌های یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خدامرادی گفت: در این زمینه پنج نفر با هویت معلوم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او گفت: در شهرستان اسدآباد نیز با کمک نیروی انتظامی منطقه و با مشکوک شدن به یک وسیله نقلیه در مسیر‌های ارتباطی این شهرستان، یک دستگاه فلزیاب به همراه ادوات حفاری از سه سرنشین این خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ خدامرادی گفت: متهمان به همراه ادوات حفاری کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است