Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در ادامه سفر استانی به فارس، از اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان به‌صورت از پیش اعلام نشده، بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت الله رئیسی در ادامه سفر استانی به فارس، از اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان به صورت از پیش اعلام نشده، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای ورود، به استماع اظهارات تعدادی از مراجعان پرداخت و درخواست‌های آن‌ها را رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمود.

رئیس قوه قضائیه با حضور در بخش‌های مختلف این اداره کل، نحوه خدمت رسانی به ارباب رجوع را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه آخرین وضعیت اجرای طرح مهم کاداستر در استان فارس را مورد پرس و جو قرار داد که مدیرکل ثبت اسناد و املاک این استان توضیحاتی را در این زمینه اعلام کرد و گفت: ۲۰ درصد اراضی ملی در طرح کاداستر تثبیت شده است.

رئیس قوه قضائیه به گفت‌وگوی رو در رو با کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس پرداخت و وضعیت اقدامات صورت گرفته را بررسی کرد.

وی در مورد نحوه ثبت اسناد از کارکنان این واحد سئوال و بر توسعه استفاده از ابراز الکترونیک برای پیشبرد امور تأکید کرد.

آیت الله رئیسی وضعیت دفتر اسناد بازداشتی‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد که کارمند این واحد به رئیس قوه قضائیه پیشنهاد داد که تدبیری اندیشیده شود که بازداشت اسناد در همان دادگستری‌ها انجام شود.

رئیس قوه قضائیه بر صحیح بودن این پیشنهاد بر ضرورت حرکت سریع در مسیر تسهیل امور مردم تاکید کرد و گفت: باید در دادگستری‌ها کارشناسی، وکالت معاضدتی و دفتر بازداشت کردن سند مستقر باشد؛ یعنی یک بسته کامل از تمام اقداماتی که سرویس دهنده به قاضی هستند و خدمات قضایی به مردم می‌دهند این امر می‌تواند کار مردم را تسهیل کند و باید اجرایی شود.

آیت الله رئیسی در واکنش به گزارش یکی از کارکنان این اداره کل مبنی بر حذف فیزیکی کامل پرونده‌های ثبتی و اسکن شدن آن‌ها، اسکن اسناد را از بهترین اقدامات صورت گرفته در ثبت اسناد فارس عنوان کرد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه و حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس آیت الله رئیسی را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه آیت الله رئیسی اداره کل ثبت اسناد کل ثبت اسناد و املاک رئیس قوه قضائیه آیت الله رئیسی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ هزار فلسطینی در غزه از هفتم اکتبر تا کنون

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، به نقل از شبکه فلسطیون الیوم، دفتر رسانه ای دولتی در غزه به مناسبت روز «اسیر فلسطینی» با صدور بیانیه ای افزود: رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، بیش از پنج هزار نفر از ساکنان این منطقه را دستگیر و زندانی کرده است.

دفتر رسانه ای دولتی در غزه از تمامی رسانه های فلسطینی، عربی و بین المللی خواست تا موضوع اسیران و بازداشتی های داخل زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل را برجسته کنند.

این دفتر، از جامعه بین المللی خواست که مسوولیت های اخلاقی، انسانی و قانونی خود را برعهده بگیرد.

همچنین از جامعه بین‌المللی مطالبه کرد که برای محافظت از اسیران فلسطینی که در سایه وجود یک رژیم اشغالگر نژادپرست که ضمن نفرت از همه فلسطینیان، آنان را در معرض شکنجه و تخلفات آشکار قرار می‌دهد، به صورت فوری مداخله کند.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه افزود: از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهیم که تمام تلاش خود را برای آزادی فوری همه اسیران فلسطینی به‌ ویژه اسیران بیمار و همه اسیران زن و مرد که در شرایط سخت قرار دارند و انواع شکنجه‌ها علیه آنها اعمال می شود، به کار گیرند.

فلسطینیان از سال ۱۹۷۴ هر ساله روز ۱۷ آوریل که در آن زمان «محمود بکر حجازی»‌ نخستین اسیر فلسطینی در چهارچوب اولین طرح تبادل اسرا میان فلسطین و رژیم اسرائیل از زندان های این رژیم آزاد شد را به عنوان «روز اسیر» گرامی می دارند. آنها با برگزاری برنامه های مختلف بر آزادی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل تاکید می کنند.

به همین مناسبت، سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین دیروز از آغاز برگزاری مراسم ها و برنامه های روز اسیر که امسال با محوریت اسرای غزه با هدف آشنا کردن جهانیان با شکنجه های رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی برگزار می شود، خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد
  • معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟
  • چه کسی معاون اول قوه قضائیه شد؟
  • بازداشت ۵ هزار فلسطینی در غزه از هفتم اکتبر تا کنون
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر