Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش ترکیه با وجود اخبار برخی رسانه‌های اروپایی اعلام کرد شهر استانبول از دیدار فینال فصل جاری لیگ قهرمانان میزبانی خواهد کرد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که  اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل شیوع ویروس کرونا گزینه‌هایی را برای میزبانی دیدار فینال لیگ قهرمان در نظر گرفته است اما وزیر ورزش ترکیه می‌گوید شهر استانبول قطعاً برگزار کننده این دیدار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته اجرایی یوفا 17 ژوئن (28خرداد) درباره میزبانی استانبول از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تصمیم خواهد گرفت. در روزهای اخیر از برخی شهرهای پرتغال، اسپانیا، آلمان و حتی روسیه به عنوان جایگزین‌های استانبول نام برده شدند.

محمد قصاب‌اوغلو، وزیر ورزش ترکیه درباره این موضوع گفت: تردیدی ندارم که دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در بهترین شرایط به میزبانی استانبول برگزار خواهد شد. ما اطمینان داریم اخبار خوبی در جلسه 17 ژوئن یوفا دریافت خواهیم کرد. البته ترکیه این موضوع را از نزدیک دنبال می‌کند، زیرا بسیار مهم است.

بر اساس این گزارش، مقام‌های دولتی و طرفداران فوتبال ترکیه معتقدند شهر استانبول به دلیل موفقیت در مبارزه با شیوع ویروس کرونا میزبان مناسبی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا است.

تاکنون 173 هزار نفر در ترکیه به ویروس کرونا مبتلا شدند و 4 هزار و 746 نفر جان باختند.

تعیین شهرهای میزبان و تقویم مسابقات یورو 2020 در جلسه 17 ژوئن یوفا

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا دیدار فینال لیگ وزیر ورزش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸