Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@21:40:20 GMT

بررسی ساز و کارهای حمایتی محیط زیست در شهریار

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۸۲۹۷

بررسی ساز و کارهای حمایتی محیط زیست در شهریار

میزگرد هم‌اندیشی رهیافت‌ها و ساز و کارهای حمایتی و حفاظتی محیط زیست شهرستان شهریار به مناسبت هفته محیط زیست با حضور مسئولان و فعالان محیط زیست برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار،  نشست هم‌اندیشی پیرامون بررسی رهیافت‌ها و ساز و کارهای حفاظتی و حمایتی محیط زیست شهرستان شهریار همزمان با ایام ۱۷ الی ۲۳ خرداد هفته محیط زیست با شعار جهش تولید، حفظ محیط زیست، برای توسعه پایدار ایران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار، اداره محیط زیست و انجمن مهراندیشان دهکده سبز در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور معاونین سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار، رئیس شورای اسلامی شهریار، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار و کارشناسان و فعالان محیط زیستی برگزار شد، حاضران به بیان نقطه نظرات خود و بیان مسائل و مشکلات شهرستان شهریار در حوزه محیط زیست پرداختند.

در این نشست بر لزوم همکاری و هم افزایی ثمن‌ها و ادارات و سازمان‌های مربوطه در راستای ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه حفاظت از محیط زیست و فرهنگ‌سازی عمومی به عنوان مهم‌ترین راهکار تاکید شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمود نیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت این شهرستان پس از حصول اطمینان از صید و نگهداری پرندگان حفاظت شده توسط ۳ نفر صیاد، با هماهنگی دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان مرند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست مرند به همراه ماموران کلانتری ۱۳، در بازرسی‌های انجام گرفته، تعداد ۳۰ قطعه کبک زنده، تاکسیدرمی یک راس کل وحشی و تاکسیدرمی یک بحله سارکپه را کشف و ضبط کرده و متخلفین را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرند افزود: کبک‌های وحشی پس از تیمار و اطمینان از سلامت، در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

نیایی افزود: کبک از پرندگان زیبا و خوش آوازی است که به علت شکار بی‌رویه شکارچیان، تعداد آنها در بعضی از مناطق کاهش یافته که به علت جلوگیری از شکار غیرمجاز، نیازمند همکاری دوستداران محیط زیست و همراهی رسانه‌ها در این زمینه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • دانش سنتی حاصل قرن‌ها آزمون و خطا در محیط طبیعی و اجتماعی است
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران برگزار شد
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران اجتماع برگزار می‌کنند
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال